Vandaag begonnen met een pakje. Af en toe zoog hij wel wat maar nog niet veel. Maar goed. Was de eerste keer. Mag hopen dat als hij 6 pakjes leeg heeft hij het wel snapt. En anders kopen we er nog 6. Haha
Naast de yoghurtdrink doet de pakjes appelsap van de ah (zit een scheut water bij, waardoor 30% minder suiker en hij is niet overdreven zoet of zuur) het hier ook goed. Heb t nu standaard in huis sinds dr laatste episode van kommer en kwel, dat was ook t enige wat ze wilde drinken alles wat op melk of yoghurtbasis was weigerde ze en water of siroopje kan ik toch al op mn kop voor gaan staan dat drinkt ze alleen als t echt warm is buiten. En toen mama daar achteraan buikgriep kreeg met spugen erbij, sloot ik me volledig aan bij de appelsap voorliefde dat bleef goed binnen en voelde me weer een klein beetje mens.
Je hebt ook pakjes van Sourcy en daar zit alleen water in met een klein smaakje, maar verder geen suiker of zout Rietje erin en je hebt een wat gezonder pakje.
Geen oplossing voor de rietjes beker maar heb je naar de Munchkin 360 miracle beker gekeken? Drinkt net zoals uit een glas maar kan hij wel zelf doen. Onze zoon van 7.5 maand vindt het geweldig en gelijk goeie oefening voor uit glas (en beter voor tanden geloof ik, als het iets anders dan water is)
Hij snapt de pakjes nu! Zuigt er zelf aan. Hij vindt het geweldig. Wat denk je.. rietjesbeker kwijt.. Morgen maar even een nieuwe halen. Ik zal ook eens naar die ene beker kijken
Grappig, die probeerden wij maar daar snapte ze echt geen hout van. Maar hij mept wel lekker. Overigens antilek tuitbekers snapte ze ook niet, was al blij dat rietje ging. Binnenkort weer eens een bekertje geven, ze drinkt nu uit mijn beker (ik pak zelf zo'n ikea plastic beker dan) en dat vindt ze geloof ik al heel wat.
Ja de tuitbeker snapte hij hier niks van maar hij drinkt graag uit ons glas (gebruik gewoon een glas en houd het voor hem vast) dus dacht dat iets dat daarop leek het beste was en die 360 beker ging inderdaad gelijk goed (eerst wel voor hem vast gehouden).