Hoe lang kunnen baby's ongeveer in deze kledingmaat? Zag ergens staat van 9 tot 18 maand Klopt dat een beetje is dit een maatje die "lang" meegaat? Liefs Zomaar
hier is maatje 74 het langst mee gegaan maar alysia is nu 16 maanden en zit toch echt alweer in maatje ja 92 dus de kindermaat al.. maar wel een grote dame hoor denk dat het er maar net aan ligt hoe snel je kleine groei
alicia zit nu in maatje 74 en sommige dingen maatje 80 en zit er nu al ruim 1,5 maand in. ook maat 68 is hier lang meegegaan maar ik zelf denk dat maat 80 het langst zal meegaan en heb dat ook voor de zomer ingeslaan. In het begin groeien de kleintje super hard mara heb nu ook wel dor dat het minder aan het worden in. als ik lees hoe oud jullie kids zijn en in welke maat ze zitten denk ik al helemala dat ze er lang is zal gaan zitten. alicia is wel een lange baby en zit boven de gemiddelde lijn in de groeicurve
Kylian zat met ruim 4 maanden in maat 74 deze ging beduidend langer mee dan de voorgaanden. 80 ging nog langer mee en met 86 heeft hij de herft, winter en een stuk voorjaar gedaan . Ondertussen lijkt maat 92 weer voorbij te vliegen qua bovenkleding en gaat hij alweer langzaam over op 98 Broeken maat 92 passen nog prima. Groetjes Anita
Hier is maatje 74-80 toch echt alweer te klein aan het worden, ik denk dat hij er een maandje of 2 mee gedaan heeft. Hij heeft van shirtjes nu toch wel vaak 80 of 86 en maat broekjes 80.
74 heeft Dano langer aangehad dan 80. het meeste van 80 is nu te klein en ik koop dus nu al veel 86. dano is net 1 geworden
Kyra is 15 maanden en heeft nu maatje 80. dit is qua lengte een goede maat maar omdat ze zo dun is zijn alle broekjes en rokjes veel te breed, dus ripemje is hard nodig! Maat 74 heeft ze ook lang aangehad, denk een maandje of 3 wel. 80 zit ze voorlopig ook nog wel in want 86 is echt nog veel te groot.
Wij hebben zowiezo best lang met alle maten gedaan. Zo 10 wk per maat. Maat 74 80 draagt Ted al sinds september. We doen lekker lang met de kleertjes. Maar ook hier het geval van een slanke man.
even off topic @ carla wat een superr gave mooie banner heb jij zeg ben dr helemaal verliefd op en wat een super mooie fotos van je kleine meid zeg echt een schatje is dat volgens mij! Sorry wou het even kwijt.... maar als ik zo lees heeft alysia dus echt een grote maat namelijk 92
uhm, die van ons houdt zich niet aan de standaard geloof ik! Jelte is ruim 10 mnd en draagt 80/86 (dat klopt wel want hij zo'n 80cm) maar de leeftijden die in de labeltjes staan vermelden toch echt ietsje meer dan 10 maanden... Ach tja, grote papa, grote zoon!
Dax heeft nu al maat 74 aan en vandaag zelfs maat 80 in een Esprit romper. Vraag me af hoelang hij erin past...
Ik denk dat Ymke ook een grote dame is, die neigt in bovenkleding ook al naar maatje 74. Maat 68 heeft ze nu een week of 6.
oeink wat een verschillen he! mijn dochter Yara is nu 15 maanden, en draagt oko maat 80 (eigenlijk nog niet zo lang) heb hetzelfde probleem als carla, alles zakt van haar kontje af...soms dus nog broekjes mt 74. ze was de laatste keer bij het cb 80,5 cm en woog 9700 gram dus iets algemeens is er haast niet over te zeggen eigenlijk..
Terence is nu vandaag 19 maanden en draagt van t-shirts of hempjes nog maat 74, ik had hem gister een broekje aan van maat 68 korte broek het zat hem gewoon nog goed niet te strak aangezien hij een bolle buikje heeft en aan alle kanten een beetje bol is baby vet nog hahah. lekker is dat. Ik koop wel vanaf maat 80 voor hem,soms nog beetje opvouwen de mouwen of broeks pijpen maar verder. dus eigenlijk klopt t bij ons wel dat hij lang in maatje 74 past. groetjes loesmari
Marit zit al zeker een dikke maand in maatje 74 (als het niet langer is dan dat) de zomer red ze wel met die maat maar dan wordt het denk ik wel te krap
Hallo, Hier hebben we een grote meid! Ze zat met 4 maanden al in maat 74 en draagt nu al heel veel dingen in maat 80. Liefs Elly.