leren en zingen teddybeer (fisher-price)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door esther1984, 1 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    wie heeft er nog meer de teddybeer van fisher-price leren en zingen?
    ik heb hem net gekocht bij de kruitvat, mijn schoonzus heeft hem ook voor haar dochtertjes, ook gekocht bij de kruitvat, en die van haar is in het nederlands, maar die van mij is in het engels, hoe kan dat, en kun je dat veranderen, op de doos staat alles wel gewoon in het nederlands, en in de gebruiksaanwijzing ook.

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    huh??? ik heb hem ook en heb ff gekeken.... ik zie niet zo snel iets over engels... zou het met de distributie fout zijn gegaan? dat hij in een nederlandse doos terrecht is gekomen???

ik heb wel van fischerprice een activitybord die ook frans kan.... maar dat zie je heel erg duidelijk staan.... tjee wat suf zeg...

gr Jose

3. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Hier ook van het kruidvat en gewoon nederlands. Ik zou er anders even mee terug gaan

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

schrik jij straks als je kindje alles in het engels zegt:D
    ik zou ermee terug gaan is wel apart idd. als er in de gebruiksaanwijzing niet staat dat je zou kunnen switchen is er denk ik wat fout gegaan

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook zo'n beer, maar wel in het Nederlands. Op de mijne kan je hem ook niet in een andere taal zetten!
    Zou toch even terug gaan als ik jou was.

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier hebben we de beer ook, groot succes overigens, maar die van mij zingt ook alleen maar 'kom laten we speeeleen... En kleurtjes leeeeeren... Blabla' Nederlands dus :D

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

volgens mij hadden ze specifiek van die beren die engelse les geven ofzo? Is dat hem niet? Ik zag hem ook bij ons staan.

8. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    alles op de doos staat in het nederlands, mijn vriend vind het niet zo erg dat het engels is, dan leert hij gelijk engels zegt hij hihi... is ook wel zo. kon alle liedjes in het nederlands al mee zingen, maar die in het engels ook wel nu.

maar denk toch dat ik er mee terug ga, nederlands vind ik zelf toch wel leuker.

Deel Deze Pagina