Vanavond is mijn lieve poezenbeest Mitsy overleden. Ik had haar al 12 jaar, en ze heeft me zo gesteund en geknuffeld al die tijd. Na het overlijden van Siem heeft ze dag en nacht bij me gelegen. Het klinkt misschien stom maar ze is mijn enorme steun geweest. En nu... Is ze er niet meer. Gister avondwas ze al niet lekker, we hebben haar op een koele plek gelegd, met koelelementen, eten en drinken. Sochtends was ze van haar plekje af, maar lag ernaast. Door de dag kon ze niet meer op staan en liet ze alles lopen. Heb haar in een mandje gelegd en haar geknuffeld en op haar zachte vacht gehuild. Ze is waar ik bij was, gestorven, in haar mandje. Morgen breng ik haar naar de dierenarts, ik vind het zo moeilijk, ze was Zo speciaal. Was echt mijn kat, wilde altijd bij me zitten, vooral als ik het nodig had. Het was een echte koningin, dronk alleen Koffiemelk uit kuipjes en at het liefst verse kipfilet. Lieve mitsy rust zacht, bedankt voor alles, ik zal je verschrikkelijk missen.
Ach wat sneu.... Heel veel sterkte!!! Maar waarom breng je haar naar de dierenarts? Wil je weten wat ze had?
Nee, het was de warmte en haar leeftijd, het ging zo snel, ze ging achteruit de laatste tijd, maar ging altijd nog haar gangetje en At en dronk en kwam knuffelen. Maar de warmte was te veel.Ik kan haar niet in de tuin begraven, daarom breng ik haar naar de dierenarts. Via hun kan ze gecremeerd worden. Mijn lieve mits
Heel veel sterkte. Onze kat is 3 weken geleden heel plots overleden en ik mis hem nog steeds. Dikke knuffel, ik weet hoe rot je je er onder kan voelen.
Zelf ook katten en krijg tranen in mij ogen van jou verhaal. Klinkt alsof ze een heel fijn leven heeft gehad! veel sterkte
Sterkte met dit verlies. Zal wel een leegte zijn nu in huis. Ik voel de liefde die je hebt voor haar in je berichtje. *digi-knuf*
Bedankt voor alle lieve woorden Ik vind het zo erg, ze was echt mijn maatje. De tranen blijven maar komen, ik ben blij dat ik haar foto hier kan laten zien, als een eerbetoon.
Veel sterkte! Je weet van de dieren crematoria af? Toen onze kater ingeslapen werd lieten we hem cremeren tijdens die regelingen kregen we te horen dat onze poes (die samen met de kater bij ons geplaatst werd vanuit het asiel) binnen 2 weken ook zou sterven. Nu zit hun as samen in 1 urn. Samen met een mooie foto heeft het mij erg geholpen om het verdriet te verwerken.