zo stom, ik moet morgen naar de gyn om iets voor anticonceptie te regeken of zelfs een sterilisatie maar ik moest wel even een verwijsbrief regelen bij de huisarts van te voren voor de verzekering. zo stom wordt ik net wakker, je raadt het al...... &(**^^(() verwijsbrief vergeten te vragen nu moet ik morgen om half 11 er zijn en rij ik voor die tijd wel even langs de huisarts maar ik kan natuurlijk niet verlangen van die beste man dat hij dat even ala minuut regelt voor mij. zou er een mogelijkheid zijn denken jullie dat hij hem mailt of faxt of weet ik wat naar mn gyn??? ik heb ook niet zon zin om de gyn te verzetten. heb mn oppas enzo allemaal ook geregeld. oow schaap dat ik ben
Zo'n verwijsbrief is zo klaar.. meteen bellen morgenochtend en hopen dat de HA zo aardig is het voor je klaar te leggen/door te sturen!
Als je voor morgenochtend een afspraak met je huisarts maakt, dan kan hij je zo een verwijsbrief meegeven. Die print hij ter plekke voor je uit hoor. Ik denk niet dat een huisarts een verwijsbrief uitschrijft zonder jou gezien te hebben, maar ik zou morgenochtend gewoon even de huisarts bellen.
ja op zich kan hij het binnen 2 minuten klaar hebben natuurlijk maar durf dat dan weer niet te vragen omdat ik zelf zo stom ben om niet eerder te vragen. hihi
ja doet ie wel ik kan morgenvroeg geen afspraak meer maken. ik moet er eerst 2 naar school en de psz brengen en dan moet ik bijna al weg.. ik bel morgenvroeg maar meteen om 8 uur en dan kijk ik wel wat ze zeggen
Inderdaad gewoon even bellen en vragen of de verwijsbrief klaar gelegd kan worden. Mocht dat niet lukken dan bij de gyn vragen of je de verwijsbrief na mag sturen, heb ik ook een keer mogen doen bij een arts.
Hier ook. Kreeg enkel een brief met een nummer wat ik moest doorgeven bij het maken van een afspraak.
Ik had hier een verwijsbrief klaar liggen voor de oogarts en die vergat ik gewoon mee te nemen, toen voelde ik me ook erg stom... Ik mocht hem nasturen, moest wel binnen een week voor de verzekering, maar heb hem dezelfde dag nog op de post gedaan. Ik denk dus niet dat het een probleem is als je morgen geen verwijsbrief mee hebt, gebeurt wel vaker werd mij verteld.
Idd ik was hem ook eens vergeten mee te nemen, was no problem als ik en maar binnen een week langs kwam brengen