hier al de 2e poging maar er komt maar geen plantje uit? hij is wel opengebarsten maar nu staat hij al een paar weken, wat doe ik verkeerd? heb ook gelezen dat je de eerste jaren geen vruchten van de plant hebt.
Heerlijk avocado! Heb het altijd in huis. Door een salade of als ik sushi maak. Maar m'n kip wrap is toch wel favoriet. Wraps, kipfilet kruiden met pittig kip kruiden, zure room (om de wrap mee in te smeren) rucola, pijnboompitjes (ik rooster ze altijd even in een koekenpan) bosui, en natuurlijk avocado!
Ik kocht ze laatst voor het eerst voor in de sushi, maar ik was erg teleurgesteld over de smaak. Fruit hoort toch zoet en fris te snaken? Avocado daarentegen heeft meer weg van noten... Het zal mijn favoriet niet worden denk ik...
Het is inderdaad niet te vergelijken met andere fruitsoort. Heeft idd een nootachtige smaak... Ik vind het heerlijk maar moest eerst ook wel even aan de smaak wennen
Avocado smaakt idd niet lekker fris en fruitig, maar goed je eet t toch ook niet zoals fruit? Leuk dit topic, ga ik van de week mee eens aan de slag.
Ik maak er een groene smoothie van met spinazie, 1 avocado en een appel. Twee glazen water erbij in de blender en ik vind het een lekkere smoothie.
Ik heb het ooit gepureerd gegeten als pudding zeg maar, dit eten de molukkers zo. En dat was ook echt lekker. Advocado pureren, samen met blikje friese vlag melk en suiker.
Doordat een goeie rijpe avocado erg zacht is, vind ik het erg lekker op een krokante cracker. Samen met een plakje rosbief en wat aromat! Heerlijk In de sushi vind ik het trouwens ook heerlijk met een reepje zalm.