lichte driewieler

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Sandana, Jun 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoi,

Voor mijn oudste dochter, 2,5 jaar en klein van stuk, zoek ik een driewieler die licht trapt. Ze probeert het wel eens, maar ze heeft de kracht nog niet.

Wie heeft tips?
    Alvast bedankt.

2. Catou

Catou Fanatiek lid

Oct 11, 2013
    3,683
    1,860
    113
    En een loopfiets? Is dat niet leuk? Mijn mini's konden eerder op een loopfiets dan op de driewieler. Dochter kreeg het pas met 3 voor elkaar en zoon kon met ruim 3 al los fietsen met een gewone fietst alleen niet stoppen i dat hij niet op de grond kon.mdat kon hij pas met 3,5. Hier hadden ze zo,n zwaar little tikes 3 in 1 geval.. Hrt beste lukt het nog op zo'n lichtgewicht plastic driewieler, maar die gaan weer gauw om. Ook niet alles dus. Zou zelf met 2,5 geen driewieler meer kopen.

3. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    ja een loopfiets wil ik sowieso ook hebben. Weet iemand geschikte types voor kleine mensjes?

ik zal er nog eens over nadenken. Dank je voor je reactie

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zou ook voor een loopfiets gaan. Zoontje heeft het allemaal, hij is dan niet klein maar heeft met z'n driewieler nooit wat gedaan...kan inmiddels wel op z'n gewone fiets met zijwieltjes maar vindt dat nog wat eng, loopfiets is veruit favoriet.

5. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    loopfiets van puky heb je in 2 verschillende maten, de 2+ en 3+
    je zou kunnen passen in de winkel welke het beste bij je kindje past.

onze zoon heeft met zn 2e verjaardag de 3+ versie gekregen, hij kon er toen nog niet op maar paar maanden later wel en kan er nu veel langer mee vooruit ipv weer een grotere te moeten kopen

6. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

Dec 3, 2010
    1,061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mocht je een driewieler willen kopen, koop dan een driewieler waar ze "boven" de trappers zitten.

Mijn zoontje heeft er eentje, waar hij bijna op dezelfde hoogte zit als de trappers, maar dat is erg zwaar fietsen.

In de kerk staat er eentje, waar er flink verschil zit tussen de hoogte van het zadel en trappers en daar crost hij zo op weg.

Share This Page