Sinds half september ben ik al vrijwel nonstop verkouden en grieperig koud en vermoeid. Niet zo dat ik niet ga werken ofzo, maar wel erg irritant. Af en toe een weekje dat ik me fit voel maar dan begint het weer. Terwijl ik andere jaren eigenlijk nooit zo kwakkelde. Ik ben doktersassistente bij een huisarts, dus er waaierd zoveel over de balie qua virusjes dat ik inmiddels een behoorlijke weerstand heb opgebouwd. Maar dat lijkt verleden tijd. Ik denk dat het door drukte/stress komt. Vanaf augustus zijn we bezig geweest met verhuizen waar ik me erg druk om gemaakt heb, ik heb eind sept een borstverkleining gehad, onze zoon is ontzettend druk qua gedrag, zeker de weken rond de verhuizing was alle structuur weg en daarbij ook nog een fulltime baan, net als mijn vriend. Ik hoop echt dat het snel beter gaat, ik eet gezond, sport, rook niet en drink geen alcohol. Zijn er meer meiden die de hele winter doorkwakkelen?
Hier is het ook 1 groot drama... Voor zowel mij als de kinderen. De hele kerstvakantie zijn de kinderen non stop ziek geweest met hoge koorts, daarna heb ik de griep gekregen 5 dagen hoge koorts en ben nog steeds erg sloom en flauw. Als de ene verkoudheid is verdwenen staat de volgende al op de stoep...
Hier ben ik gewoon non stop verkouden van oktober tm maart, met af en toe een paard dagen tot een week echt ziek ziek. Gek word ik ervan!
Hier ook. Denk dat het ook aan het weer ligt, net zo kwakkelend. Verder in juni gestart met nieuwe baan waar ik vaker in de tocht sta, op zich niet erg maar denk dat dat meewerkt aan het kwakkelen. Nu ook weer paar dagen lichte keelpijn,. Blijf er verder ook niet voor thuis maar wel vervelend.
Mijn vriend en zoon doen ook vrolijk mee. Zoontje snottert al net zo lang als ik en mijn vriend ook. Lente!!!!! Kom snel!!!!
Hier 24 december ziek. Snotverkouden, koorts en grieperig. Kerstdagen ziekig doorgekomen. Toen ging het wat beter tot ik 30 december weer plat lag met koorts en flink hoesten. Daarna ging het eigenlijk weer beter. Tot afgelopen weekend. Kreeg weer last van mijn keel, mijn neus ging potdicht zitten, vreselijk snotverkouden en hoesten, zeer slecht slapen en voel me nu hondsberoerd. Maar moet door. Aiden moet straks naar school. Zouden ook naar de tandarts vanmiddag voor controle, maar dat ga ik (wederom) verzetten. (Vorige keer moest ik naar een crematie). Zie mezelf nu echt niet in die stoel liggen met gepiel in mijn mond. Heb inmiddels mijn vriend en Finley ook al aangestoken. Hopelijk blijft het niet zo doorgaan de komende weken.
Misschien heb je baat bij echina force van a vogel? Ik was vorige winter zo aan het kwakkelen terwijl ik ook niet zo snel ziek wordt, vorige winter 3 x flink ziek geweest!
Jup hier ook bingo.. Jongste is net genezen van het rs virus. Gister was ik heel beroerd. En vandaag de psz af moeten bellen omdat de oudste continue aan het overgeven is 😰
Echinaforce van Vogel valt inderdaad altijd te proberen. Maar dat is vrij prijzig. Wij hebben daarom maar de goedkope Echinaforce tabletten van de Action gekocht. Werkt dat niet, dan toch maar weer over naar dat dure merk.
Niet herkenbaar maar het schijnt dat je van narcose je behoorlijk lang vermoeid kunt zijn. En vermoeid is extra vatbaar voor virusjes ed.
Dat had ik ook al gedacht Krullie, maar het kwakkelen begon al een aantal weken voor de operatie. Kan wel dat dat natuurlijk een virusje was en dat die operatie daarna toch wel invloed heeft.... Verkopen ze die tabletten Euchinaforte ook bij Action? Dat wist ik niet. Ik slik wel multivitamine, zou in principe toch ook voldoende zijn?
Potjes Echinaforce tabletten verkopen ze inderdaad bij Action. Echinaforce schijnt je weerstand te verhogen.
Ja het is idd prijzig.. Ik had het pas bij het kruidvat gekocht waarbij de tweede gratis was. Maar ik heb er wel baat bij, nog geen verkoudheidje gehad of iets dergelijks.. *klopt nu heel hard af* Occiloccocinum (ofzo) hielp bij mij ook goed.. Ik was met mijn lio stage constant ziek! 3 dagen dat spul en ik was er vanaf!
Ik ben ook al minstens 2 maanden verkouden. inderdaad wat je zegt, dan denk je nu gaat het beter en dan komt het weer.. Ik heb er alleen bijna altijd in de winter wel last van.. Helaas is dochterlief ook om de haverklap verkouden
Van af midden dec ben ik al bezig. Nu nog steeds zo aan het hoesten morgen weer ha. Daarnaast heb ik nu ook een ontstoken oog. En heb ik vorige week mijn bloedlaten prikken wat betreft mijn suiker is was niet goed ook mijn langdurige niet. 79 zo iets. waarden zegt mij even niks. nuchter was hij ook boven de 10. volgende week afspraak diabeet verpleegkundigen denk medicatie omhoog maar denk dat mijn weer stand ook hier door wat minder is op dit moment. Dus kwakkel nog wel even door.
Al gedacht om even bloed te prikken? Miss vitamine tekort of komt er iets anders uit. Gwn om wat dingen uit te sluiten