Ineens pijn onderkant voordoet ( tussen 3e en 4e teen)

Discussion in 'De lounge' started by muis26, Aug 1, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Hai hai

Ik liep gister naar de keuken , had slippers aan zoals ik bijna de hele zomer heb. En ineens kreeg ik een rare steek onder mijn voordoet . Dat kussentje zeg maar. Net voor mijn tenen .

Ik kan nu dus niet meer normaal lopen . Heb mij niet gestoten ofzo .

ook op mijn tenen staan gaat niet meer. Voelt alsof er ineens een knikker in de val van mijn voet zit.

Iemand ervaring hiermee ? Wil niet meteen naar de huisarts vliegen aangezien ik mij niet heb gestoten. Wordt sowieso toch pas maandag voor ik kan gaan.

Bedankt alvast

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    Voordoet moet natuurlijk voorvoet zijn. Lang leve auto correct :)

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    Ben ik echt de enige met dit mankement? haha

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen idee, kan een spiertje zijn die je verrekt hebt.
    Als het na het weekend nog steeds evenveel pijn doet, kun je de HA even bellen.

5. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Trouwens , je bent verpleegkundige, dan kun je jezelf toch beter maken, of in elk geval diagnosticeren ? :p

6. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    haha nou als dat zo was dan hoefde ik nooit meer naar de dokter :) ik weet niet alles hoor hihi.....
    zeker niet van dit soort dingen....... Heb mijn eindstage op de cardiologie gedaan dus van het hart weet ik behoorlijk veel, maar van de onderkant van mijn voet???? NOP hahaha

7. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ja ik het iets soortgelijks, maar dan vooral pijnlijk aan de bovenkant. Alsof ik een middenvoetsbeentje had gebroken. Maar ik had mij niet gestoten of wat dan ook. Na een paar dagen wat moeilijk lopen ging het beter en ik voel er nu nog vrij weinig van.

Ik denk dat het eerder zoiets als overbelast is geweest. Als je je voet niet gestoten hebt oid zou ik het persoonlijk even afwachten en kijken hoe het na een paar dagen gaat. Tenzij er duidelijk een ontsteking zit (rood/warm/koorts), dan zou ik wel al naar de dokter gaan.

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,245
    2,363
    113
    Female
    Hoe is het gevoel in je tenen? Het zou een Mortonse neuralgie kunnen zijn, dan zit er een zenuwtje klem. Steunzooltjes of andere schoenen (met steun onder je voorvoet) kunnen dan helpen.

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    Nou als ik hard op die zeker plek druk of erop sta voel ik het ook in het puntje van mijn middelste teen ,

Share This Page