Slaappoli

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by sidmick, Nov 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Is er iemand hier die ervaring heeft met een slaappoli?

2. misa

misa Niet meer actief

Hoihoi,

Nee ik heb er geen ervaring mee. Ik heb ook geen idee wat ze doen, maar mijn kind ergens zomaar achterlaten zou ik niet snel doen. Geen idee of dat de bedoeling is hoor.

Hoe verloopt het (niet?) slapen bij jullie nu dan?

Groetjes

3. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Nee je laat je kind niet achter op een slaappoli hoor!
    Savond moeten we bij hem zitten tot hij in slaap is en snachts word hij 3 a 4x wakker en slaapt pas verder als hij fysiek contact met ons heeft. Hij heeft als baby 8 maanden in het ziekenhuis gelegen en is gewent om met ons in slaap te vallen. Dat patroon doorbreken we helaas op geen enkele wijze

4. misa

misa Niet meer actief

Ja dat achterlaten in een ziekenhuis oid is mijn eigen angst denk ik. Want toen onze dochter nog een baby was, was dat ook een optie. Dan zouden ze haar wel even in een ritme drukken.....
    Ze had kma, reflux en nu blijkt ze hooggevoelig te zijn. Heb jij daar al eens over nagedacht? Of over gelezen?

Wat ontzettend lastig hoor...! En wat sneu dat hij zo lang in het zh heeft gelegen... :(
    Zou het een idee zijn om hem een paar weken of maanden bij jullie op de kamer te leggen? Even een veilige haven creƫren en hem zo vertrouwen te geven?
    Verder denk ik aan een slaaptrainer, een foto van jullie naast zijn bed, afspraken maken?

Ik weet hoe moeilijk het is. Hier is onze dochter de afgelopen nachten ook weer aan het spoken. Ze klaagt met regelmaat over buikpijn (spanning?) maar nu is ze ook alweer een paar dagen aan de diarree. En vandaag echt buikpijn, zie ik aan haar. Dus het zal wel weer verband houden met elkaar, evenals die 'leuke' Sint die weer in het land komt. Dus ik de tips die ik geef hebben wij geprobeerd, maar hebben allemaal niet of van korte duur geholpen.

De slaappoli: ik zou gewoon eens contact zoeken en vragen naar de werkwijze.

5. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Alle opties die jij benoemt hebben we allang gehad even als EMDR, homeopatie, osteopaat, psycholoog.
    Uiteraard heb ik al geinformeerd naar de slaappoli maar ik zou graag ervaringsverhalen horen

6. misa

misa Niet meer actief

Jullie zijn ook druk geweest dus. Wat zij de psych dan? En had dat EMDR nut?
    Ik ben ook nog het hele alternatieve in gegaan, meer energetisch. Zou eventueel nog een optie zijn.

Is het 'alleen' het slapen of overdag ook?

Ik snap dat je graag ervaringen hoort. Ik hoop dat iemand je meer kan vertellen..!

Share This Page