Leren kruipen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gentle, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Aaron doet het staan en zitten dan wel weer heel goed.
    Wij kregen op het CB ook al te horen dat hij ontzettend stabiel zat voor een baby van 5 maanden.
    Hij gaat zelf rechtop zitten in zijn wipstoel, kan op schoot even los zitten en wil zelf gaan staan.
    Als hij staat, gaat hij 'springen'. Dan heeft hij echt de grootste lol.

Maja, rollen is blijkbaar niet interessant haha.
    Hij heeft wel een hele tijd geprobeerd en kwam op zijn zij, maar nu is het niet meer interessant.

2. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    Ook ik heb weer een leuk filmpje van Daan die oefent met kruipen.

- Kruipen les 3
    uiteraard heb ik laatste dagen ook andere leuke video's er neer gezet, als je intresse heb altijd leuk om te kijken :)

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Daan gaat echt als een speer! Tenminste, niet vooruit, maar hij oefent wel hard zeg! Julia is vooral veel rondjes aan het draaien, maar ze wordt wel heeeeeel boos als ze niet vooruit komt en iets kan pakken wat net te ver ligt :D Ik geef het haar ook niet meer steeds aan, want meestal vindt ze zelf wel een manier om er bij te komen.

Box is nu echt superstom, want ze ligt steeds echt met haar hele benen door de spijlen. Volgens mij komt het doordat ze achteruit schuifelt ;)

Vinden jullie het trouwens niet eng als ze dichtbij de tafel ofzo ligt? Julia ligt vaak naast de bank op de grond, zodat ik niet steeds heen en weer hoef te lopen (hoezo lui :)), maar ze gaat nu steeds vaker dicht bij de tafel en ligt dan op haar buik recht tegenover de tafelpoot ;) Ik vind dat een beetje griezelig met die hoekjes enzo, maar daar valt niet echt iets aan te doen he? Tot nu toe heeft ze zich nog bijna nooit gestoten, maar ik dacht, straks laat ze zich daar ook opeens zo "vallen" met d'r handjes naar de zijkant... Oeps! Opeens komen we in het stadium van blauwe plekken en schaafknieëen...

4. Wupped

Wupped Bekend lid

21 jan 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    De tafelpoten zijn gelukkig afgerond dus daar ben ik niet bang voor. en zolang hij mijn handen nodig heeft om zich op te trekken en de rest waaraan hij zich kan vasthouden nog niet snapt dat het ook kan zie ik geen gevaar.

Enige gevaar is Daan voor de poezen :D
    vandaag ging ie tijgerent de kamer door! wel es waar cm voor cm maar het lukte

Deel Deze Pagina