dylan is al enkele dagen onrustig, contstant honger terwijl ik hem flesvoeding geef, hij drinkt zijn flesje meestal uit of bijna uit 150+5schepjes nutrilon en 2.5 schepjes nutriton, een uur later meld hij zich weer en drinkt dan 40cc, dan op het volgend normaal uur weer bijna een ganse fles, dan weer een beetje enz,... hij sliep gisteren veel meer, hij melde zich wel vaker maar sliep tussendoor ook meer en toch is hij al enkele dagen onrustiger gisteravond om 22u flesje gegeven en vanacht melde hij zich om 2.45uur, dit is al weken geleden dat hij zich snachts zo vroeg meld maar daarna sliep hij door tot 7uur hij begon te jengelen, ik sta op, leg hem in de box jengelend, doe de rolluiken omhoog en haast me om zijn flesje te maken. dylan was ineens stil dus kon ik ook effe koffie maken voor de verandering en hij bleef stil normaal moet hij zijn flesje binnen 3sec hebben haha ik dus naar hem kijken en wat zie ik!!! hij had zijn hoofdje helemaal omgedraaid en was zijn speelgoed helemaal aan het bestuderen!!! Wow! hij kijkt wel vaker naar zijn speelgoed, als ik ermee zit te rammelen voor zijn neus maar nog nooit helemaal uit zichzelf toen hij het beu was legde ik hem op zijn verzorgingskussen en hij bewoog zoveel dat ik echt dacht van "dalijk draait hij per ongeluk om" ook merk ik dat hij sinds een paar dagen spelletjes begint te begrijpen, als ik mn handen hoog in de lucht hou en heel stilaan naar hem ga met mn handen om hem te kriebelen merk ik dat hij al een lachje heeft als ik mn handen in de lucht hou en zich schrap zet hij weet dus wat gaat gebeuren en brabbelen doet hij sinds een week ook heel erg veel, hij brabbelt al langer maar nu echt heel erg veel meer is dit een sprongetje? ik vind het wel leuk
Hij kan ook in een groeispurt zitten met het vele slapen en drinken. Had mijn meisje ook . Door te slapen verwerken ze wat ze meemaken en leren ze er van. Is leuk he als ze beginnen te spelen!
hij speelde wel al met de babygym van mn ouders, die van mij is minder interessant denk ik maar naar losse speeltjes besteedde hij nog geen aandacht tenzij ik er mee rammelde ow ja! zijn ontlasting ruikt ineens ook anders! zo erg dat ik echt braakneigingen krijg hij heeft ook meer speeksel
Straks gaat hij ze proberen te pakken enin zijn mond te doen. Haha ja dat kwijlen is ook leuk,vooral op foto's haha. Ontlasting wordt alleen nog maar viezer. Ze krijgen steeds meer bacteriën in de darmen. Denk als ze vast voedsel mogen het nogerger wordt haha
Zeker weten een sprongetje !! Opzicht hebben wij met onze dochter niets gemerkt van het 12 weken sprongetje, maar we merkten wel dat ze wat onrustiger was in haar doen en laten, en ineens kon ze zoveel meer. Ze heeft nu haar 6 maanden sprongetje gehad, en ineens kan ze smakken, prrrrrr geluid maken ( net of ze een auto na doet haha) ze sprak gisteren ineens het woordje DEDE uit, haar voetjes vind ze ineens erg interessant, en ze heeft ontdekt dat ik OOK haren heb waar ze aan kan trekken haha. Succes, als het sprongetje voorbij is valt je zoontje wel weer in zijn oude ritme !!