Ik zie nogal op tegen aanstaande vrijdag. Het wordt 33 graden en vorige week ben ik onwel geworden toen het ook zo heet was. Ondanks alle voorzorgmaatregelen die ik had getroffen. Ik heb zelfs vrij genomen want op mijn werk is het helemaal niet te harden met die hitte. Nu vroeg ik me af wat jullie gaan doen met die hitte vrijdag. Is er iemand die nog een tip heeft voor veilig zwemmen (tliefst in de schaduw in Rotterdam e.o.? Mijn dochter is 20 maanden. Het strand is een optie maar daar brand je natuurlijk helemaal weg... Ik ben benieuwd naar jullie reacties... misschien maak ik me wel druk om niks
uhm 37°C voorspellen ze hier ... vind ik er helemaal over hoor! ik heb héél graag wat zon en wat warmte maar dat! zot!
Ik ga in de ochtend heel vroeg even wandelen met de kleine....daarna blijven we binnen en hou ik alles dicht! Veel te warm
Als je zelf al niet tegen de hitte kunt zou ik naar een indoor zwembad gaan: heel rustig met dit weer, jij kunt lekker afkoelen, je kind verbrandt niet..
Binnen blijven! dat werkt hier het beste met een kleintje van 2 maanden Maar ook binnen wordt het best wel warm 's avonds gaan we denk ik lekker BBQ-en
Binnen blijven is hier helaas absoluut geen optie, wordt in huis 30+ graden. Ik ga lekker naar het bos, heerlijk koel in de schaduw.
'S ochtends vroeg even lekker wandelen of fietsen. 'S middags in het zwembadje in de tuin hangen en daarna binnen spelen met de deuren dicht.
Naar de bioscoop, museum, mcdonalds, boodschappen doen bij de AH (allemaal heerlijk in de airco) Nee hoor grapje! Wij gaan naar de zevenhuizerplas, parasol mee, zorgen dat we erop tijd zijn en een mooi plekje hebben en dan vooral veel zwemmen
ik ook, en jongste gaat naar de creche en oudste naar kamp(Duinrell) dus die vermaken zich wel. Als ikjou was zou ik voor een zwembad kiezen inderdaad!
In Rotterdam heb je ook de Speeldernis. Soort van buitenspeeltuin met bijna alleen maar zand en water en een enkel speeltoestel. Het water is erg ondiep, voor volwassenen tot de enkels zo ongeveer. Je kleintje kan dan lekker in het water kliederen en jij kan met je voeten in het water. Er is een gedeelte dat volgens mij altijd wel in de schaduw is, lekker onder de bomen.
Ik ga de koffers inpakken want we vliegen zondag naar Mallorca haha. Mijn man is ook vrij dus die kan evt met de oudste 2 kinderen naar het zwembad en de jongste blijft bij mij thuis.
Hier voorspellen ze 35 graden, ik vermoed binnenblijven en als het niet al te benauwd is in badje buiten en anders in bad binnen.