Stekende hoofdpijn bij een kond van bijna 4

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Love M, 31 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Goede morgen lieve mama's

2 dagen geleden zat ik met zl van bijna 4 te ontbijten en ineens zei hij van auu hoofdpijn en dat was het. Ik vroeg later even nog of hij nog steeds pijn had en nee hoor. Nu zatten weer aan ontbijttafel en precies het zelfde, auu hoofdpijn en meteen weer over daarom denk ik dus een stekende pijn. Ik denk dat ik morgen maar eens de HA ga bellen om te overleggen. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

Alvast bedankt voor alle tips en reacties.

2. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Mijn oudste had dat ook, 2 weken lang 1 of 2x per dag au hoofdpijn. Toen hij ineens dit elk half uur zei, zijn we naar de hap gegaan en bleek hij een dubbele oorontsteking, zonder koorts overigens.

3. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Bedankt voor je reactie,
    Hij is verder niet verkouden of zo, maar voor de zekerheid ga ik toch maar morgen even overleggen met de HA.

4. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Heeft hij dan net iets kouds gedronken? Kan de zogenoemde ijshoofdpijn zijn, daar heeft mijn dochter weleens last van.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Dacht ik ook aan. Zeker nu in de winter geeft mijn oudste weleens aan dat haar hoofd pijn doet na het drinken van koud water. Ik heb dat zelf een hele enkele keer ook.

6. Love M

Love M Actief lid

11 feb 2013
    305
    11
    18
    Vrouw
    student
    Hmmm hij had wel gedronken maar niet echt ijskoud. Ik zal het gewoon in de gaten houden of het idd na het drinken gebeurt. Bedankt voor jullie reacties dames.

Deel Deze Pagina