Leren lopen met loopkar of niet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Otje, Apr 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heeft je kind leren lopen met een loopkar?

1. Ja

2. Nee

3. Mijn kind loopt nog niet maar ik zou kiezen voor ...

4. Andere keuze...

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Mijn zoontje is ruim 15 maanden en loopt nog niet. Ik weet dat er meerdere kinderen rond deze leeftijd nog niet lopen dus ik maak me er nog niet echt druk om.
    Maar wat ik me af vroeg... je ziet veel van die loopkarren zoals deze bijvoorbeeld:

Nu is mijn vraag: Heeft jou kind leren lopen met zo'n loopkar of is hij/zij gewoon gaan lopen vanuit tafel of bank?
    Wij hebben geen loopkar maar als het echt iets toevoegt aan het leren lopen wil ik er wel eventueel een kopen.

Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Groetjes Otje

2. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    De kinderen van mn zussen zijn allemaal gaan lopen met behulp van zo'n kar dus ik zou hem wel aanraden!

3. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    Kan zo'n loopkar niet heel makkelijk omklappen?

4. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
  5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    @peetjuh23 Jelina is misschien 2x omgekiept, maar dat was omdat ze verder wilde lopen terwijl ze ergens tegen aan stond.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Dat vraag ik me dus ook af :rolleyes: Iemand ervaring?

7. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja loopt hier ook met loopkar, eentje van Vtech. En is nog niet omgevallen alleen een keer toen ze inderdaad verder wilde lopen en ergens tegen aan stond.Ze bleef net zo hard duwen tot de wagen voorover kantelde. Maar verder kiept tie niet hoor, is een stabiel dingetje. Ze vind het trouwens geweldig om erachter te lopen.

8. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Hier dezelfde als Veraenroy, bij mijn schoonzusje loopt hij perfect achter de kar want zij heeft vloerbedekking, maar wij hebben laminaat dus die kar glijd alle kanten op, maar hij heeft hem onder controle ;)

9. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    hier ook dezelfde als veraenroy nadat ze vaak met dat ding liep ging ze via tafel en bank lopen

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier is hij gewoon uit zichzelf gaan lopen.

Wel hebben wij een kleine ronde, niet te zware poef en vlak voor hij echt los ging lopen vond hij het wel leuk dat ding door de kamer heen te duwen :)

Of het echt helpt zo'n ding weet ik niet, volgens mij gaan ze gewoon lopen als ze daar aan toe zijn maar je kunt eht altijd proberen natuurlijk.

11. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    2,072
    309
    83
    verpleegkundige
    Hier idem aan veraenroy. Zelfde kar als in link. Zelfs nu ze kan lopen neemt ze nog vaak dat ding. :D

Share This Page