leren lopen/staan op gladde vloer?

Discussion in 'Verzorging' started by lisa333, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa333

lisa333 Actief lid

Jul 11, 2011
    208
    0
    16
    hallo allemaal

misschien een beetje een stomme vraag, maar mijn dochter van 1 kan tot staan komen in de box en probeert dit ook aan de salontafel
    echter, ze glijd steeds uit op onze gladde vloer
    antislip sokken helpen niet echt ( tips voor goede ? ) en blote voeten vind ik zo koud op parket.

hoe deden jullie dit?
    bedankt voor evt reacties en tips!

Groetjes, Lisa

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Je hebt antislipsokken van Ewers, die hebben een soort zooltje, schijnen erg goed te zijn!

3. Anna2

Anna2 Lid

Feb 14, 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hetzelfde, en mijn zoontje draagt nu leren slofjes van de Hema. Waren niet zo heel duur, maar hij heeft meer grip en glijdt dus minder vaak weg!
    Groetjes Anna

4. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Je hebt ook antislip slofjes van Aapies en Oxxy, schijnen ook goed te zijn. Ik heb ze nooit gebruikt, onze dochter stond gewoon op haar blote voeten. We hebben laminaat dat vooral in de winter vrij koud was, maar ze leek er geen last van te hebben. Inmiddels staat ze een stuk steviger en zet ze haar stapjes gewoon met sokken aan.

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,859
    19,255
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wij gebruikten leren slofjes van Aapies. Nu worden die op den duur ook wel glad hoor. Maar het scheelt zeker in het begin behoorlijk. Maar als ik nu naar onze zoon kijk: hij loopt het liefst op blote voeten binnen. En hij zegt dat hij geen last heeft van kou. (Wij hebben tegels zonder vloerverwarming.) Jonge kinderen hebben nog een soort speklaagje onder hun voetjes, misschien dat ze er daarom geen last van hebben?

6. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Gewoon lekker op de blote voeten...
    Werkt toch t beste en hier ook een koude vloer(laminaat) maar heb nog nooit gemeekt dt hij er echt last van heeft ofzo..

Daarbij is t bijna lente weer en dan heb je ze niet meer nodig

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

Aug 16, 2009
    22,737
    2
    38
    Female
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Indd hier ook met blote voetjes geleerd.. Ook lamInaat

8. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja wij deden ook blote voetjes of sokken met nopjes van Bambino. En je kan ook van die 'halve' slofjes kopen bij V&D en H&M. Als de onderkant maar een beetje ruwig is.

9. lisa333

lisa333 Actief lid

Jul 11, 2011
    208
    0
    16
    dank jullie wel ik ga haar lekker met blote voeten laten oefenen!

heel erg bedankt voor jullie reacties!

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Leren slofjes, of toch blote voeten. Mn zoontje staat sinds deze week ook aan alle meubels en dan met leren slofjes. Vanavond lukte het hem met blote voetjes ook. We hebben laminaat. Hout is toch niet echt koud?

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Hier ook blote pootjes. Als ik iets van sokken aandoe, dan zijn ze binnen een minuut weer uit. D oudste loopt ook graag op blote voeten rond. Maar allebei hebben ze wel warme voeten, ondanks dat de vloer koud voelt.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,092
    3,875
    113
    Ja, op blote voeten, ging prima. Sokken trokken ze vaak gelijk weer uit.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leren slofjes, werkt hier prima. Met sokken glijdt ze uit. Blote voetjes kan idd ook maar vond ik van de winter echt te koud.

Share This Page