Help! koortslip? !

Discussion in 'Baby en dreumes' started by toonie, Oct 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Vorige week was een vriendinnetje van mn oudste in huis. Ze is helemaal weg van ons zoontje (3 mn oud). Meer dan aaien over zijn bol heeft ze niet gedaan. Nu zag ik pas na een tijdje dat ze een koortslip had. Heb mn oudste en het meisje meteen naar haar huis gestuurd. Kleine in de gaten gehouden en bij hem is niks te merken. Alleen heb ik nu last va tintelende lippen aan de linkerkant. En ben bang dat ik straks wel een koortslip ga krijgen. Heb t nog nooit gehad. Wat nu? Ik ga zo al naar de drogist om wat te halen. Maar wat zorgt er nou t beste voor dat ik überhaupt geen koortslip krijg nu?

2. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Denk dat t zo'n vaart niet loopt. Heb je aan haar lippen gezeten of haar gekust? Weet je zeker dat ze een koortslipheeft of dat t een pukkeltje oid is?

3. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Nee heb verder niet aan haar lippen gezeten. Was wel zeker een koortslip. Kan ook toevallig zijn maar heb nog steeds last van t getintel in mn Lippen

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    De incubatietijd is als het goed is al voorbij als ze vorige week bij jullie heeft gespeeld.daarnaast moet je in aanraking komen met het vocht van de blaasjes. Het tintelen is waarschijnlijk omdat je je z druk maakt. Toen mijn zoontje net geboren was en in de maand daarop volgens tintelde mijn lippen constant omdat ik er zo mee bezig was. Ik krijg vaak een koortslip en was daar erg bang voor. Uiteindelijk is het bij tintelende lippen gebleven.

5. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Ik heb ook met enige regelmaat een opkomende koortslip. Zodra ik het voel tintelen, dep ik meerdere keren per dag met 70% alcohol. Sinds ik dat doe komt het niet meer door.:D

6. Veertje84

Veertje84 Fanatiek lid

Oct 9, 2013
    1,023
    10
    38
    Female
    Social worker
    NULL
    Bij mij betekenen die tintelingen dat ik binnen 10 minuten een koortslip krijg en NIKS helpt.... gewoon zovirax smeren en hopen dag het snel weggaat....
    Met die alcohol ga ik wel eens proberen, wie weet!!!

7. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Succes!!

Al die dure koortsliptroepjes van de drogist helpen mij ook niets.:D

Laat je weten of het gelukt is??

8. toonie

toonie Actief lid

Apr 9, 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Ik heb sorefix gekocht. Volgende dag iig geen tintelingen meer. De blaasjes zouden na twee dagen zichtbaar moeten worden toch? dat zou dan vandaag of morgen zijn. Tot nu toe nog niks. Tnx vor de reacties dames.

Share This Page