leren losstaan en lopem

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamajojo79, Jun 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    je gaat niet geloven....

Ik was vandaag bij vriendin en ineens als ze ergens tegen aan stond, ging ze ineens recht op los staan, handen omhoog en lachen.....dus nog trots op zichzelf ook, dus ik heel hard aanmoedigen en ik denk toeval....nee hoor ze doet het steeds, zelf ergens tegen aan staan, even zich ervanaf duwen en los staan, staat mooi stevig....

alsof je over de duivel sprak hahaha....nou jullie hadden maar weer dik gelijk :)

Over toeval gesproken.....

nu zal ze denk ik door hebben dat ze stevig staat en dan zal ze steeds vaker los gaan staan

is de volgende stap los stapjes, of dat ze vanuit zit los gaat staan...bedoel qua volghorde?

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Ik moest vooral zelf heeel hard hollen omdat ik het traphekje niet dicht had gedaan achter me toen ik zn kamer inliep (zn kamer zit naast de trap) en toen ik hem dus zn slaapzak uit had gedaan na zn middagslaapja had ik hem op zn voetjes op de grond gezet tegen de commode aan met de intentie om met hem aan de hand naar de trap te lopen. Tja ik bedoel al maaanden liep hij alleen maar aan mn hand want zodra ik hem losliet ging hij zitten. En als hij zou gaan kruipen was ik toch wel sneller dan hij bij de trap. Maarja meneertje ik dacht ineens ik loop zelf wel ;)

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    gaaf hoor :) ben benieuwd hoe dat hier gaat!

4. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Met 7,5 maand staan aan tafel, met 8,5 rond tafel lopen. Met 10 maanden los lopen. :) Maar dit schijnt wel errug snel te zijn.
    xxxx

5. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Zag er btw best gek uit, een lopende baby, zo ziet het eruit....

6. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    D. liep eergisteren ineens 3 meter los, gisteren al hele stukken :) Ongeveer 3 maanden tussen gaan staan en de eerste stapjes.

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

Jun 2, 2012
    1,443
    6
    38
    Beneden NL
    zo 10 maanden is idd optijd voor los lopen ja , leuk hoor!

Gaaf dat hij 3 meter gelopen heeft, das flink eind, lijkt me zon geweldig gezicht!

Hier is er beetje terug val, loopt niet meer veel en gaat snel zitten, miss stilte voor de storm, ik zie het allemaal wel weer =)

Share This Page