Oké, ik word gek van mijn nesteldrang en ben oppeens super onzeker.. maar zit me al de hele ochtend te bedenken of de kleine straks iets van een dik vest of winter jasje aan moet in de kinderwagen.. Mijn oudste is een zomerkindje en toen t echt koud werd pastte ze mede door spreidbroek niet meer in de kinderwagenbak.. bij haar dus nooit druk om gemaakt, ze zat met winterjas en voetenzak in de buggy zit vd wagen.. Ik heb koeka teddy deken + laken en heb nog een dekje over de bak.. kap omhoog uiteraard.. is dan gewone kleding + mutsje voldoende buiten of zouden jullie ook nog extra vest met capuchon aantrekken? Oh en In de maxi cosi heb ik een wrapper van koeka.. lekker ingepakt van top tot teen incl hoofdje dus naar mijn idee niet nodig om dan jasje aan te trekken??
Ik heb een borgvestje boor ons komende kindje. En dan gwn dekentje in de wagen. Dekje erop kap omhoog en klaar.
Aan zoiets zat ik indd ook te denken.. heb besloten iig te wachten tot de kleine er is met aanschaf.. weten het geslacht niet dus dan kan ik gericht kopen
Ik heb voor onze winter babies een borg vest en onze dochter had ook lekker een vestje aan. De schoudertjes liggen toch niet echt onder de deken en met overtillen in de maxi cosi enz is een vest toch wel fijn.
Ja precies, ze liggen niet tot aan t kin onder de dekens haha.. toch maar lekker vest aanschaffen straks 😊
Hier een decemberbaby en ik had zo'n teddypak aangeschaft, maar met teddypak + deken + dekje was het wel echt behoorlijk warm.. Vest/jasje muts, dekentje en dekje zijn prima
Volgens mij is ook in de kinderwagen een laagje meer als jezelf. Hier een september kindje en die lag altijd in haar gewone kleertjes met winterjasje/vestje (was een gebreid en gevoerd jasje) Onder een dekentje en het dekje erover in de winter.
Hier ook een lekker warm teddyvest, met daarover dekentje/lakentje. Zoontje was ook een novemberbaby en bij hem was het altijd prima. Idd ook makkelijk met overleggen in de MC.