Leren mensen het nu nooit!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Achterlijk!!!

Ik zou mijn broodje kaas nog niet eens achter willen laten om het risico op zweetkaas te vermijden; laat staan levende wezens zoals huisdieren of je bloedeigen kinderen. Die auto is een rijdende oven; fijn als je airco hebt - maar op het moment dat je stil staat sta je in een oven. Raar dat niet iedereen dat besef heeft.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Van sommige mensen snap ik echt niet dat ze van al die miljoenen zaadcellen de snelste waren :x

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.242
    16.618
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik snap dit echt niet.Gisteren moest ik met de auto weg met onze jongste.
    Airco is kapot en wat was het warm in de auto.Ik rijd dan in een auto met ramen open en een zonne- luifeltje voor de ramen maar ze had het zo warm.Rood koppie en helemaal bezweet.Ik werd er helemaal onrustig van.
    Ik snap het echt niet dat mensen dit kunnen doen.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Achterlijke lui! Ik noem dat poging tot doodslag. Veroordelen die 'ouders' .

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik vind het al niets als ik mijn dochter 2 min alleen moet laten op een koude dag om bij het tankstation te betalen terwijl ze in het zicht zit. Ga liever naar een onbemande pomp.
    Ik snap niet dat iemand zoiets doet.

6. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff wat een l%#*^$
    Ik vraag me altijd af als ik zulke dingen lees wat die ouders nog meer doen of niet doen met hun kinderen.
    Iedereen weet toch dat dit voor een kind levensgevaarlijk kan zijn!!!
    Kindje raakt misschien in paniek en gaat huilen en is overstuur, binnen de kortste keren bereikt zo'n kind het kookpunt.
    Ik zeg het niet gauw maar zulke mensen zijn geen kinderen waard!

7. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dit snap ik echt niet. Zelf blijf je nog niets eens in een snikhete auto zitten (met ook nog de ramen dicht! :O ) Laat staan dat je je kindje erin laat zitten.

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De vader mag op zijn knieen voor de politie zitten en heel heel erg dankbaar zijn dat het jongetje niks mankeert. Het zou ook heel anders kunnen gaan. En verder moet hij zijn ogen uit zijn kop schamen:x

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Hier springen de tranen van in mn ogen!! Hoe kunnen mensen dit in godsnaam zo'n kleintje aandoen. Verdomme zeg!!!!!!!!

10. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Heel erg vind ik dit.. Ongelofelijk.. Hoe kun je dat nou doen.. :(

11. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik snap dit ook niet hoor, elk normaal nadenkend mens snapt dat het bloedheet is in de auto!
    Je laat chocola toch ook niet liggen in je auto, omdat het smelt, waarom je kind dat wel verdorie!
    Kan er echt kwaad om worden, het gebeurd echt nog teveel!

Heb dat filmpje ook gezien in dat andere topic hier op zp, echt enorm erg pfff

12. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Haha, moet je nagaan hoe erg die anderen er aan toe waren.

13. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Snap niet dat je uberhaupt een kind alleen laat en zelf lekker gaat shoppen!

Zulke mensen verdienen het gewoon niet om een ouder te zijn.

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik ook niet :( Hoe kan dat nou toch, iedereen snapt toch dat je dit soort dingen niet kan doen?!

Tis buiten al niet te harden, laat staan in een auto.

Nee.. Ik snap het niet, ik wil het niet snappen, en die vader mag dankbaar zijn.

15. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

wat een onzin. Hier is geen excuus voor. Of je laat je kind thuis bij je vrouw/man en als je geen oppas hebt dan ga je niet weg! Of je neemt je kind mee naar de winkel.

Dat dit nog steeds,gebeurd. Schandalig!

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik snap überhaupt niet dat je je kind kan vergeten! Laat staan met deze temperaturen.

Vraag me echt af waar deze mensen zijn met hun hoofd!

En de mensen die bewust hun kinderen met dit weer in de auto laten omdat ze even "snel" wat halen binnen moeten ze zelf in een auto op sluiten in de volle zon zonder drinken etc!

17. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gestoord....

Ik hoop dat hij echt een mega boete krijgt....

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ze zouden vader zelf eens moeten opsluiten in zijn auto in de brandende zon.

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Onbegrijpelijk, sowieso snap je toch dat binnen 10 minuten voor je kind of je huisdier de auto in een oven is veranderd met deze temperaturen en daarnaast, wie laat zijn kind op die leeftijd alleen achter in de auto voor zo'n tijd?

20. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tsjah verschrikkelijk maar het kan gebeuren, begrijp me niet verkeerd het is afschuwelijk en had vreselijk af kunnen lopen maar het kan nou eenmaal gebeuren als je te druk bent of weet ik veel wat. En nu krijg ik heel zp over me heen ;)

Deel Deze Pagina