Nouja ik ga je niet afzeiken ofzo hoor haha maar vind niet echt dat dit zomaar kan gebeuren. Hoe kun je je kindje vergeten en achterlaten in een bloedhete auto? Dan moet je wel iets heel ergs aan je hoofd hebben, maar dan nog snap ik het niet.
Jaren terug zelf een keer meegemaakt snik hete dag hoorde ik een baby huilen ramen dicht en niemand te bekennen!! Meteen de politie gebeld die is gekomen na ik denk 15 min kwam ma aansjokken met een ijsje????:x Politie informeerde mij dat ze het AMX inschakelde. Heb er ook geen goed woord voor over! Ow overgens ze hebben een raampje ingetikt en daarmee de auto kunnen openen en de kleine eruit kunnen halen.
Haha fijn dat je me niet afzeikt Ik snap het ook niet, maar het kan gebeuren helaas. Fouten maken is menselijk. Vanochtend haal ik syl uit bed overal medicijnen (mijn thyrax) schrok me te pletter en was er van overtuigd dat hij er niet bij kon. snel naar spoedeisende hulp bleek gelukkig niks ernstigs dus ben me absoluut bewust van wat er had kunnen gebeuren. Maar enigzins kan ik begrijpen dat zoiets gebeurd.
Als ik nu weg ga en langs auto's wandel dan ga ik toch beter opletten of ik niks raars zie, ik begrijp zoiets echt niet
ongelofelijk echt waar vanochtend ging ik naar de AH en zag ik ook naast me een auto staan met 2 kindjes erin, denk een jaar of 6/7 dat ze waren 1 raam achterin stond een cm of 3 open. oke het was 9.00 in de ochtend dus niet snikheet maar dan nog toen ik onze dochter uit de auto had kwam mevrouw aanlopen met een volle kar boodschappen dus die was ook niet ff snel 5 minuten in de winkel :x
Het komt niet eens in mijn hoofd op om ZONDER mijn kind de IKEA binnen te gaan, ook niet midden in de winter. Zo bizar dit ...
ik weet niet of er voor zulke acties een boete gegeven wordt maar zo ja dan hoop ik dat die heel erg hoog is of misschien nog beter, rijbewijs en auto innemen :x:x:x zulke mensen zouden dan maar helemaal geen kinderen meer met een auto moeten vervoeren.
snap het dus ook niet eerlijk gezegd... Ben juist heel de dag bezig met ...waar hangen ze uit...wat spoken ze uit...pas op komen auto`s...enz enz...en om ze dan in een auto te vergeten.... Laat staan express in de auto te laten zitten!! Niet dat ik perfect ben hoor
Gelukkig is het goed afgelopen. Jeugdzorg is ingeschakeld en er is een proces verbaal opgemaakt. Lijkt me dat paps goed geschrokken is. Dit keer een les zonder verrotte afloop. Beter zo.
Dit artikel is vorige week al geplaatst bij 'films, televisie en nieuws'. http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/452744-kinderen-hete-autos.html