rolgordijn bamboe

Discussie in 'De lounge' gestart door kwebbel86, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Heeft iemand een rolgordijn van bamboe ? Die je dus aan de buitenkant van je raam moet bevestigen? Ze zeggen dat het erg tegen de zon helpt maar ja, op 1 ervaring kan ik natuurlijk niet teren. Heb ze gezien bij X.enos, eentje wat lichter en eentje tweekleurig!

Wil graag wat meer ervaringen voordat ik het ga aanschaffen (is voor dochter op de kamer)

2. life

life Niet meer actief

Wij hebben ze al jaren voor onze konijntjes hangen. Helpt zeker tegen de zon maar nadeel is ze zijn sneller stuk en vies door het weer buiten. Gebruiken ze overigens ook voor de regen werkt ook prima

3. kwebbel86

We wonen op een flat (niet de bovenste verdieping) dus denk dat het dan niet zo snel vies wordt... bedankt!

4. kwebbel86

Verder niemand?

5. life

life Niet meer actief

Toevallig net me tante op bezoek gehaf. Zei heeft dit ook hangen en heeft een huisje als sta carrvan. Zei is hier ook tevreden over:)
    Ikzelf zit ook in een flat en hebben een zonnewering werkt ook wel maar denl zelf bamboe ervoor nog prettiger is

6. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hangen jullie het dan aan de buitenkant? dat ken ik zo helemaal niet! heb het wel voor de ramen gehad en het filtert wel iets, maar vind het verder weinig doen eigenlijk...?

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ze aan de binnenkant hangen van het raam.Helpt wel wat,maar van een verduisterings rolgordijn heb je veel meer profijt ;)

8. Joia

Joia Niet meer actief

Ik had ze aan het balkon hangen op mijn flatje.. ik vond ze wel fijn.

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik zeg rolluik! Wat een verademing :)

10. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wij hebben ze ook binnen hangen, de lichtere versie, helpt niet tegen de zon, maar staat wel erg mooi ( bij een hebben we ook een deurgordijn ernaast met yin en yang zeg maar)

Ach het is beter dan de hele donkere zwarte uitval gordijnen die we hadden, en dan was het weer veels te donker in huis.

11. kwebbel86

dat kost ietsjes meer... :)

12. kwebbel86

Ja bij diegene hangt het idd aan de buitenkant, ik kan er zo tegenaan kijken (flat staat 90 graden op onze flat) en ze zitten vanaf dat het boven de 25 graden is dicht en ze gaan ook niet meer omhoog tot eind van de zomer! Denk dat als het niet helpt dat ze dan allang weg waren.. ?
    Bij mijn dochter schijnt 's morgens als eerste de zon dus tot 12u en dan gaat ie naar onze kant. Dus iig tot 12uur heb ik alles potdicht zitten met verduisterende gordijnen en 2 ventilatoren aan en dan nog is het 29 graden :$:(

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    wij hebben hem ook aan de binnenkant hangen, nu nog maar bij 1 raam, het helpt wel wat tegen de zon, wij hebben overig de donkere versie

14. kwebbel86

kijk als het niet helpt dan is het zonde van m'n geld, het is toch vanaf 7 euro, wil je groter dan wordt het steeds duurder.

Deel Deze Pagina