leren schoentjes.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sofie28, 3 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    hallo,
    ik ben helemaal verkocht aan die leren slofjes/schoentjes voor baby'tjes en ik heb er enkele mooie gezien!
    nu wil ik èèntje bestellen,maar ik ken er niet zoveel van,dus nu is mijn vraag:
    hoe vallen de schoentje van deze link uit??groot?klein of normaal?
    en waar moet ik opletten??
    Nieuwe pagina 1 (roosjes)

alvast bedankt!!

groetjes

2. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

Ik heb zelf geen ervaring met hun maar lees overal dat je rekening moet houden met echt hele lange levertijden (echt weken)

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb ze ook eens willen bestellen maar las hier van diverse mensen dat de levertijd tot 8 !! weken kan oplopen. Dus heb het niet gedaan en gekozen voor babypaws. En als het goed is krijg ik vandaag Aapies binnen dus ben benieuwd hoe die bevallen.

4. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    chantal74:eek:ok al zo gek op die schoentjes precies??

heb net een mailtje gedaan omtrent die wachttijd,misschien geld dat niet voor schoentjes die in voorraad zijn.

groetjes

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou zelf nooit roosjes bestellen!
    Heb er zoveel slechte verhalen over gehoord.
    Vriendin van mij had er ook besteld.
    Het duurt zo lang voordat je ze krijgt, soms zeggen ze dat ze op de post gaan, maar dan doen ze dat niet.
    Pas na het terug eisen van haar geld, had ze na 3 dagen haar slofjes in huis.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb meerdere keren roosjes besteld, tot volle tevredenheid. Binnen 2 weken had ik ze in huis.

De afmeting staat bij de maat, en zo groot zijn ze ook. Je moet de lengte van het voetje meten en daar ongeveer 1cm bij op tellen. Dan heb je de goede maat.

7. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    oh heb net een mail terug gehad dat de schoentjes die ik wou hebben,direct na de betaling opgestuurd worden en geen 6 weken moet wachten,want deze waren op voorraad.

8. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    heb ze ook gekocht en de levertijd viel inderdaad mee binnen 2 weken waren ze er.
    maar van de maat klopt niks, ze waren een halve cm groter dan wat bij de maattabel stond aangeven. teruggestuurd wel weer vrij raap nieuwe gekregen maar nog steeds veelste groot en breed. (wanneer ik ze een maat kleiner zou nemen zouden ze weer te klein zijn.) het is nu alweer bijna 3mnd geleden en ze zijn nog steeds te groot dus liggen nu nieuw en ongedragen in de kast.

Deel Deze Pagina