Ons zoontje komt denk helemaal niet aan het aagegeven zuivel wat ze minimaal moeten hebben. Hij krijgt smorgens pap uit een bordje ( denk zo'n 100cc want de rest laat hij staan). Melk wilt hij niet. Yogi ben ik niet echt een voorstander van. Zijn toetje laat hij 9 van de 10 keer staan. Kaas op brood lust hij niet. Alleen in Tosti vorm maar ja kan hem moeilijk iedere dag een tosti geven. Zijn er nog meer opties om meer melk producten toe te voegen. Een toetje tussen door wilt hij ook niet. ( yogurt bv). Wie heeft de tip? en kan mij de duidelijke richtlijn geven, Dank alvast.
Als hij een tosti wel lekker vind, zat kinderen die ook dagelijks een boterham met kaas eten toch? Tosti blijft hetzelfde.
Dilano Lust ook geen melk, maar krijgt een fles milk&fruit p/d en een toetje en dat is genoeg. En vaak eet hij zijn toetje niet op dan krijgt hij nog een fles milk&fruit. Er zit wel suiker in enzo maar voor de rest snoept hij niet. Als je liever geen yogi geeft kan je ook optimel, milk&fruit geven of diksap door de melk. Of liga met melk/bosvruchten En idd een tosti is niets mis mee maar de kans bestaat dat hij dat straks ook niet meer wil. Anders extra vit geven. Dilano krijgt ook niet altijd genoeg binnen ik vind het vervelend maar ik maak me er niet meer druk om. Ik kan hem niet dwingen.