Haar opsteken dreumesmeisjes!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Friesin, Oct 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Hallo moeders van dochters!

Ik ben wanhopig op zoek naar leuke en handige opsteek creaties voor het haar van mijn dochter.

Ze heeft vrij dun haar met onderop krullen. Ook heeft ze inmiddels een pony die regelmatig voor hoor ogen hangt. Haar haar valt nog niet op haar schouders.

Speltjes blijven niet in haar zitten omdat het te dun is.. of ze plukt ze er zelf uit. Palmboompjes zijn een absolute NO GO! Haar banden mag, maar die trekt ze meestal ook van haar hoofd.

Groetjes Friesin

Bloem2310 likes this.
  2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,272
    2,034
    113
    Ik lees mee! Ik doe bij mijn dochtertje vaak een klein vlechtje of drie staartjes in elkaar (het eerste staartje voor, tweede staartje in het midden en hierbij komt het eerste staartje etc, beetje lastig te omschrijven :cool:). Het is nog niet lang genoeg voor een paardenstaart, invlecht oid.

3. Leolove

Leolove Fanatiek lid

Apr 16, 2016
    4,143
    1,682
    113
    Hier vaak twee straatjes beetje achter op het hoofd. Pony heb ik maar bijgeknipt want ook hier worden speldjes vaak meteen uit het haar getrokken. Vlechtjes en zo is het haar nog niet lang genoeg voor hier, en heeft ze ook het geduld niet voor om site blijven zitten als ik aan d'r haar frunnik.

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Geen tips voor je. Ik knipte het haar van mijn peutermeisjes gewoon kort:oops:

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,637
    5,664
    113
    Had mijn dochter maar wat haar:roflmao::roflmao::roflmao:
    Kan sinds een week haar eerste staartje boven op haar kop zetten. Word ze niet voor jongen aangezien:p

6. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    1,257
    47
    48
    Herkenbaar! Hier krijgt dochter knotjes en soms palmboom staartjes ;)
    Ik kreeg de tip om de pony lang te laten groeien maar dat betekent nu wel volhouden met minder leuke opties.
    Is er geen vriendin met dochters die iets voor kan doen?

7. Mjmw

Mjmw Actief lid

Dec 5, 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Dat heet hier een hobbelstaart :)

Misschien 2 staartjes aan de zijkant? Hier ook vaak een scheve staart gedaan waar dan de pony bij in kan en het toch geen palmboompje was

rijo likes this.
  8. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

Aug 6, 2016
    2,769
    2,185
    113
    Oh zo herkenbaar! Palmboompje wordt hier niet geaccepteerd en speltjes worden eruit geplukt. Ik laat het haar maar los en knip de pony zo nu en dan bij.
    Jammer want ik ben helemaal weg van de Jip en Janneke elastiekjes van de Hema...

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een haarbandje met twee strakke schuifspeldjes overleeft een schooldag bij ons. Mijn dochter (nu 3) heeft best veel haar, maar wel fijn en ook met krullen/slag onderin. Haar pony houd ik bij, anders hangt dat continu in haar ogen. Twee staartjes achter (strak) laat ze ook zitten. Verder niet echt tips, zo'n zijstaartje maken van de pony is ook nog wel leuk.

10. Friesin

Friesin Fanatiek lid

Aug 4, 2012
    2,260
    721
    113
    Wat leuk al jullie reacties!

Vooral om te lezen dat ik niet de enige ben met dit dilemma:D

Wellicht dat ik toch maar eens een haarband (met schuifspeldjes) ga proberen.

Vanochtend is het eindelijk gelukt om met een speldje de deur uit te gaan.

Staartje kan ze al wel hebben! Alleen dan blijft er zo'n mega pony voor hangen. Wellicgt morgen een speldje er in:p

Wat betreft het knippen van haar haar.. Neeeeeeeeeh, nog lang niet! Geen haar op mijn hoofd:):eek::D

Share This Page