Hoi! Ik heb nu slofjes van Aapie voor Jos, prima slofjes alleen zijn ze te klein. Ik vind ze voor buiten ook wat koud (ze zijn niet gevoerd). Ik moet dus nieuwe (mt XL! meneertje heeft nogal grote voeten). Nu zag ik dat je ook gevoerde slofjes en laarsjes hebt, met bont of schapenwol oid. (laatste vind ik mooier). Is dat ook lekker voor binnen? Of is het dan al snel te warm? En zouden jullie voor laarsjes of sneakermodel gaan? Voor een jongen.. laarsjes zijn misschien wel lekker warm voor op de fiets, maar ik ben nog niet overtuigd of ik het nou zo leuk vind bij een jongen.
Voor in de wagen heb ik de shoesme baby-proof slofjes en van de week heb ik voor in de draagzak/op de fiets Timberlandlaarsjes gekocht. Zijn wel alleen aan de bovenkant gevoerd, maar voor de rest lekker warm. Doe er wel nog dubbele sokjes in, want de sokjes die ik heb zijn "normaal". Ben erg blij met de laarsjes, helemaal met deze kou nu. https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1517558_781518855255404_3429596745215981834_n.jpg?oh=e785d38028cce9612edd0752e167e4de&oe=55188279 Shoesme heeft trouwens ook van die babyproof laarsjes die deels gevoerd zijn, moet je even zoeken op kleertjes.com , die heeft ze sowieso (niet dat ik schoenen online bestel, maar dan kun je ze iig bekijken).
deze heeft onze zoon in 3 maten gehad, heerlijk warm, nooit geen koude voeten gehad. hij had ze zowel binnen als buiten aan.
Wij hebben deze voor onze man, heerlijk warm en antislip want leer ook van onder. Het maakt me eigenlijk niet veel uit of het wel staat bij al zijn kleding, als het maar lekker waem is Bovendien zit hij buiten ook nog in de voeten zak. Playshoes Winterslofjes van lamsleder Multicolor - Online Babywinkel
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben maar voor de laarsjes gegaan, lekker warm voor zn enkels. Ben benieuwd hoe ze staan bij hem! Zag ook dat de keus wel beperkt is gezien zijn maat.