Ik zoek een buggy met ligstand, licht, klein inklapbaar, en makkelijk mee te nemen op de fiets (en in t vliegtuig/op reis). En uiteraard comfortabel en mooi Welke raden jullie me aan?
Ik heb zelf de koelstra simba en ik ben redelijk tevreden, maar vind hem zelf op de fiets toch iets te zwaar. Het is overigens wel een van de lichtsten... Ik heb laatst de Maclaren vola gezien. Die is nog wat lichter (4 ipv 6 kilo geloof ik), dus handiger op de fiets denk ik. Is dat wat?
Ik heb ff gekeken, maar ik geloof dat de maclaren volo geen ligstand heeft? Dat vind ik wel belangrijk. Vera kan wel zitten, maar nog niet zo lang, gaat dan scheef hangen. En ik heb m volgende week op vakantie iig al nodig... 4 kg is wel ideaal!
Oh, ik dacht dat die wel een ligstand had. Nou, dan raad ik de koelstra simba aan. Ik heb me al helemaal suf gezocht, maar de enige die lichter is is die Vola en die is dus niet geschikt.
Ja hier ook de chicco liteway. Fijne buggy en binnen de grenzen qua kosten, dat was onze eis. Heb al een dure wagen en dan ook nog een buggy... Ik vond het wel best. Ik vind hem erg handig en gemakkelijk in gebruik.
Bedankt voor alle tips!! Ik ga vandaag ff wat buggy's testen. De kleurtjes van de Chicco vind ik niet zo geweldig, ik wil t liefst grijs of zwart. Dus ws gaat het een grijze Koelstra Simba worden. Als Vera daar lekker in zit!