Ik heb ze ook gekocht voor Roy. Hij heeft ze nog niet aangehad, maar ik vind ze fantastisch, lekker warm! Hij heeft nu van die stoere bruine sportslofjes. Deze heeft hij nu: Deze heb ik nu voor hem gekocht:
Haha, die zijn ook cool inderdaad! Maar met laarsjes bedoelde ik meer zoiets; Leren babyslofjes | Babyschoenen Of is dit meer iets voor meisjes??? Vind ze zelf wel gaaf...
Over het algemeen vind ik laarsjes meer iets voor meisjes, maar deze vind ik wel heel leuk voor jongens.
Hoi , Ik heb de leren slofjes van de prenetal ,eva heeft hele kleine voeten heb nog de kleinste maat en voeten groeien helemaal niet snel hoor,gewoon op maat kopen dus !!! Ik heb ze gepast met sokjes aan ! Succes
Ik vind ze erg leuk, maar als ze meer voor meisjes zijn dan moet ik ze helaas laten staan.... Er staan wel meer gave stoere slofjes op die site! Maar moet me ook wel een beetje inhouden, hij heeft nu 2 paar leren slofjes, en 3 paar schoentjes met slappe zool, maar wel meer voor buiten. Vind het zo wijs staan!
Voor wie leren slofjes zoekt die iets minder duur zijn: Lederen babyslofjes blauw maat 19 (lederen babyslofjes, babyslofje, sloffen, slofjes) Staan erg leuk en blijven heel goed zitten.
Boumy sloffen zijn echt van goede kwaliteit. Heb voor mijn zoon ook een paar Paws gehad maar die waren erg snel versleten, hier dus geen babypaws meer. Oxxy en zootjes vind ik ook niet echt gewelidg.