Wat kan ik nog doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jewel22, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Hoi..

Mali spuugt ontzettend veel.. ik weet niet meer wat ik er aan moet doen.. ik heb johannesbroodpitmeel geprobeert..ik heb zwaardere voeding.. ik hou haar lang rechtop en ze boert goed...maar elke keer als ze zo goed drinkt komt de helft er weer uit terwijl ik dr al iets minder geef nu..
    Weet iemand wat ik er nog aan kan doen want van het cb word ik ook niet wijzer..

2. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik zou als ik jou was naar de huisarts gaan om het eens even te bespreken. Anders blijf je aantobben!

3. hier heb ik dat ook gehad ben van friso normaal naar friso comfort over gegaan en hij spuugt nauwelijks meer.... soms als hij op buik speelt wel beetje

4. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Alyssa spuugt ook vanaf dat ze geboren is erg veel. Ik gebruik Nutrilon Omneo en doe er ook nog Johannesbroodpitmeel doorheen, het maximum van 4 schepjes. Nog presteert ze het soms om hele golven eruit te spugen. Naar mijn idee heeft ze er weinig last van, ze is hartstikke vrolijk, en groeit als kool. Dus ik ben bang dat je er weinig aan kunt doen. Mij is alleen wel verteld dat je moet opletten dat ze geen reflux heeft, maar zolang dat niet aan de orde is en Mali goed groeit is er niks aan de hand denk ik. Het enige vervelende is dat je wasmachine overuren draait :)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat bedoel je met zwaardere voeding?

Hier is het spugen overgegaan toen we overstapten van Friso Normaal naar Friso Comfort. Inmiddels krijgt Jarissa haar flessen met 3 schepjes Normaal en 3 schepjes Comfort.

Als je al Comfort of Omneo geeft, zou ik inderdaad een afspraak maken bij je ha als Mali blijft spugen.

Wat wij met Jarissa verder hebben gedaan (heb jij vast ook al gedaan maar misschien staat er net iets tussen dat nieuw is):
    zo rechtop mogelijk voeden
    voeding zwenken bij het klaarmaken of in een beker en roeren, niet schudden
    halverwege de fles laten boeren
    na de fles lang laten boeren en daarna nog een half uur rechtop op schoot
    in de box/wieg/ledikant hoofdeinde omhoog
    naar een orthomanueel arts (Jarissa blijkt iets scheef te zijn in haar heupen en behoorlijk in haar nek, ook hiervan kan ze gaan spugen)

Heel veel succes!

6. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Ik heb geen spuugkindje, maar pas spuugde ze steeds haar voeding totaal uit. Bleek dat het gaatje te groot was en dat kon haar maagje gewoon nog niet hebben. De Avent fles heeft volgens mij het kleinste gaatje en gaat ook het meest traag. Misschien een idee? Difrax en andere flessen gaan toch iets sneller heb ik het idee.
    Ik probeer wat mee te denken...

7. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Esmee spuugde veel op de Omneo, nu krijgt ze forte en ze spuugt nauwelijks...

Deel Deze Pagina