Hallo dames Ik moet as woensdag in het zh komen dan gaan ze me leren hoe ik de pregnylspuit moet zetten. Pfff ben erg zenuwachtig omdat ik het zo eng vind. Kunnen jullie je ervaringen delen met mij hoe hebben jullie het zelf ervaren liefs trotse moeder
Hoihoi, Ik vond het echt niks voorstellen! Het spuitje is zo ontzettend klein, die voel je echt niet. Tenminste, ik niet! Stond er wel een beetje bij te trillen, maar het viel me zooooooo mee! Wees maar niet bang hoor!!! Succes! Liefs loesie
haha, ja dat kan ook...alleen die van mij was nog banger voor spuiten dan ik! Maar ik vond het echt niet erg! Hou je maar voor waar het allemaal goed voor is!!! Het geeft echt niet dat je er tegenop ziet, het komt vast goed! Liefs Loesie
Ik vond het heel erg meevallen! Het is een klein spuitje en je voelt het nauwelijks. Na de eerste keer sraaide ik mijn hand er niet meer voor om. Succes
Voor spuiten zetten draai ik ook mn hand niet meer om, maar de Pregnylspuit vind ik wel irritanter dan die anderen... Niet dat ik je bang wil maken, maar goed, je vraagt ervaringen. Bij mij bijt die vloeistof (ondanks dat ik het optijd uit de koeling haal) best in mn buikkie. Ik laat die dan ook altijd door mijn man zetten. Veel succes gewenst, en misschien bijt 'ie bij jou wel minder!!
ik hoef ook alleen maar de pregnyl te zetten ver der hoef ik geen hormonen te spuiten. Maar ik moet idd voor ogen houden waar het voor is bedankt voor jullie berichtjes meiden liefs