er dan zit je bij de HAP met kerst

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by teigetje1, Dec 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    En daar zit je dan met de feestdagen... bij de HAP. (Topic, geen normale lymfeklier meer)

Na lang trubbelen en een zoon die steeds zieker werd, met uiteindelijk niet meer drinken en plassen, hebben we eindelijk een AB kuur gekregen. Zijn lymfeklier zorgt ervoor dat hij steeds zieker werd. Gelukkig ben ik vandaag weer terug gegaan en hebben ze eindelijk mij gelijk gegeven dat het toch ontstoken is.

nu maar hopen dat t snel over gaat.

Ipv van een gezellige samenzijn, loop ik zieke man en zoon te verzorgen en is dochter bij oma en opa. En dat zorg ik natuurlijk ook nog voor de jongste. Ren me eigen rot.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ach :( Wat een dag! Als je in de buurt had gewoond had ik je een bordje rollade met sperzieboontjes gebracht. Fijn dat je zoon nu eindelijk AB kan krijgen! Sterkte voor jullie, hopelijk kan je je rust pakken ;)

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Heftig beterschap

4. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Hopelijk gaat het snel beter met hem. Vorig jaar zat ik met mijn zwangere zus op de spoedeisende hulp.

Dit jaar is mijn dochter ziek :'(

Driemaal is scheepsrecht. Dus volgend jaar gaat alles vast goed :D

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    Sterkte deze dagen meid en probeer zelf rust te nemen ook!! Beterschap daar meid!!

6. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Dank jullie wel dames.

Nu maar hopen dat de AB snel aanslaat, want ieder slokje drinken komt er net zo hard uit :(. Dus er komt geen vocht binnen.
    Hij slaapt nu gelukkig, en ik ga zo met je jongste boven wat knuffelen tot ze slaapt.

7. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ah, is ie toch zo ziek geworden? Hopelijk knapt iedereen snel weer op bij jullie.

8. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

Jan 16, 2011
    3,569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland

Ahhh dan zijn ze zo zielig :'(

9. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

Oct 23, 2010
    1,647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    O dat is met dit soort dagen extra naar. Zo lot als heel anders dan je had gehoopt. Sterkte!

10. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

Jul 21, 2013
    1,164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als hij blijft overgeven vannacht morgen bellen voor medicatie ervoor. En heb je ors in huis?
    Hoop dat het snel beter wordt voor je!

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Goedemorgen, ik ben net wakker. Onze zoon heeft vanmorgen om 5.00 gespuugd en slaapt nu nog. Onze jongste is 2x voor een voeding gekomen. Dus het was een kort nachtje.

ga zo kijken hoe het gaat. Ors heb ik niet. Is dat in de supermarkt te krijgen?

12. Jaime

Jaime Niet meer actief

Beterschap. Vervelend net nu zo ziek zijn zeg. Er heerst volgens mij zoveel op het moment. In 4 weken tijd is mijn oudste 3x ziek geweest. Eerst een flinke luchtweginfectie, toen buikgriep en nu heeft ze al 6 dagen aan een stuk koorts.

13. kris8

kris8 VIP lid

Aug 17, 2009
    8,032
    3
    36
    ORS is meestal bij de supermarkt wel te verkrijgen.. je kan het ook zelf maken http://home.deds.nl/~arnoud/fannius/ors.htm;
    Heel veel beterschap

Hoe is het met zijn enkel ? Heeft e.e.a. niet toch met elkaar te maken ?

14. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    ORS kun je ook prima bij de apotheek kopen welke nu dienst heeft. Of zelf maken met een kopje water, theelepeltje zout en koffielepel suiker.

15. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Tsjonge teigetje, het zit je ook niet mee he. Hoe gaat het nu? Arme jullie allemaal!

16. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zijn enkel gaat de goede kant op. Erop staan lukt nog niet, maar de zwelling is weg en hij beweegt hem weer.

Verder gaat het nog helemaal niet goed. Hij heeft al 2 dagen helemaal niets gegeten en al het vocht wat binnenkomt komt er nog steeds terug uit. Hij is wel meegeweest naar mijn ouders omdat hij dit persee wilde, maar daar sliep hij constant. Ook de zelfgemaakte ors komt er weer uit.
    Hij is net voor de eerste keer naar de wc geweest en hij zegt nu ook dat plassen pijn doet :(.
    om de AB een kans te geven wachten we de nacht af. En anders morgen maar weer bellen

17. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    O ja.... en nog steeds geen koorts of verhoging.

18. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

Nov 27, 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Jeetje! Dat klinkt echt niet goed hoor teigetje! Hij is echt ziek! Ik zou toch weer bellen hoor!

Sterkte meissie!

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zou ook nu bellen. Want de AB houdt hij toch zo ook niet binnen?

20. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    En pijn bij plassen is ook echt niet goed, dus gewoon weer bellen!!

Share This Page