bijna 5 maand en niet meer doorslapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kikkert, 29 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    onze kleine man is nu bijna 5maand en hij slaapt niet meer door. het is iedere nacht raak rond de tijd dat wij naar bed gaan of net in slaap zijn gevallen hij blijft dan huilen en de enige optie is hem bij ons op de kamer te pakken zodat wij toch nog iets kunnen slapen, we willen heb niet verwennen maar wat moet je anders? we wonen namelijk in een flat dus laten huilen is geen optie.

hebben hier meer kindjes van deze leeftijd last van?
    ik ben ook echt dood moe, ik heb soms het gevoel dat ik ieder moment kan instorten van de vermoeidheid herkennen jullie dit?

alvast bedankt voor de reacties

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Hej Kikkert, heeft jullie kleintje de 19wksprong al gehad? Anders ozu het kunnen dat hij daar last van heeft.

(overigens ging onze Demi juist net doorslapen rond die leeftijd)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb wel het idee dat hij dat sprongetje al voorbij is. dylan is een heel druk bezig manneke en slaap ook overdag niet veel dus je zou denken dat hij super moe moet zijn maar nee hoor.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    hmm tja dan weet ik het ook niet. Misschien toch een fase

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier was het ook even zo. Camila werd een tijdje zo tegen een uurtje of 2 wakker terwijl ze normaal doorsliep. Gelukkig is het weer over.

Neem hem lekker bij je, je verwent hem echt niet, hoor, help hem door deze fase te komen, hij heeft je nodig! Laat hem maar niet huilen.

Deel Deze Pagina