Bah, heb net een hele lading kleding binnen gekregen van Wehkamp. Vind dat echt een super bedrijf, laat ik dat voorop stellen, altijd snel geleverd en makkelijk weer retour sturen als iets niet past. Had nu een super mooi jasje besteld. Dus enthousiast haal ik m uit de verpakking en bah, werd zowat misselijk van de geur! Dat ding stinkt echt enorm naar rook! :x Heeft iemand dit ooit meegemaakt? En wat heb je toen gedaan? Ik heb een mail naar Wehkamp gestuurd en weet zeker dat het wel goed zal komen, maar sta er wel een beetje versteld van...
Nee nog nooit mee gemaakt! Moet nu denken aan mensen die kleding 1x naar een feestje aan doen en dan terug brengen....
Ja, dat denk ik dus ook. Het kaartje is ook wat gekreukt, net of die er af gehaald is en er later weer aan geprutst...
Ik heb het ook wel eens gehad, zoooo ranzig! Had een leuk lingerie setje besteld, stond ook ontzettend naar de rook.... Bah!
heb ik ook een paar keer gehad, misschien dat andere mensen het passen en ondertussen roken ofzo... Maar tis echt vreselijk smerig!
Die lucht hoeft nog niet eens door een feestje te komen. Hang je jas een paar uurtjes in een huis waar stevig gerookt wordt en je kan 'm uitwassen. Mijn buren zijn stevige rokers (understatement) en er is daar eens een pakket met studieboeken bezorgd. Die boeken hebben er een middagje gestaan, maar die gore rookmeur is er nooit meer uit gegaan. Ik ben benieuwd wat Wehkamp er op zal zeggen. Ik denk snorrie en stuur maar terug
Oh en als tegemoetkoming hoef je niet zélf het artikel nog een keer te bestellen, maar zullen zij je het kosteloos doen toekomen. En als je HEEL boos bent geworden krijg je misschien je verzendkosten nog wel terug
dan rookt de bezorger? weet niet hoor maar wehkamp heeft alle kleding volgens mij altijd in folie en daarover heen nog een kartonnen zak...lijkt me niet heel logisch. Denk dat het gewoon al gedragen is....
Ja kan natuurlijk ook, dan heeft diegene het daar een aantal dagen laten hangen en toen pas terug gedaan. Goor he? Maar die bezorger van ons, daar rook het plastic ook naar rook, gelukkig halen we onze zakken nu altijd gewoon bij zo'n punt op. Ik zou het gewoon melden bij de Whekamp.
wat toevallig... ik heb het vorige week gehad... gebeld en mocht het terugsturen en dan zouden zij weer een nieuwe sturen. De nieuwe rook eigenlijk net zo, wel iets minder, dus ik denk dat het gewoon aan de stof/verf ligt....
heb eergister een fotocamera besteld van wehkamp, ik wou vandaag de camera aansluiten opde laptop , en ik merk dat de usb kabel er niet bij inzit terwijl er op de doos staat dat het erin zit. Ga morgen ff bellen , hoe kan dit nouuu
Tja nouja, heb zelf ook gerookt en pas toen ik eraf was merkte ik hoe alles ervan stonk (heel gênant eigenlijk...) Krijg van wehkamp 10% korting (5 euro dus) of mag het artikel terug sturen en wat anders uitzoeken. Heb terug gemaild dat ik hetzelfde jasje wil en gevraagd hoe dat dan zit met verzendkosten. Ga die niet nog eens betalen natuurlijk. Maar gister geen reactie meer gehad. Baal stevig! Nu duurt het nog langer voor ik het jasje heb! En de kans dat ie er niet meer is in mijn maat wordt natuurlijk ook steeds groter...
Waar ruikt het naar dan? Soms krijg ik hier ook wel eens artikelen maar dat komt dan door de chemische bewerking die op kleding toegepast wordt...
Ik denk ook dat het de bezorger is geweest. Hier wordt een levering van Wehkamp altijd door Selectvracht gebracht. Die vent zijn auto staat blauw van de sigarettenrook en een geur die dan aan je pakket en goederen zit. Bah, heb al een keer geklaagd bij Selectvracht want van meneer kreeg ik een grote waffel toen ik er iets van zei. Ik laat het nu bezorgen bij het DHL punt en dan haal ik het zelf wel op.