Doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marleen1, 6 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Hoi,
    Mijn dochter van 13 weken sliep vanaf 2 maanden al lekker door en meestal moest ik haar smorgens zelfs wakker maken om 9 uur! Maar nu sinds 2 weken is dat weer veranderd en komt ze standaard tussen 3-4 uur en smorgens rond half 8. Ik was natuurlijk wel verwend maar hebben jullie tips om haar weer te laten doorslapen? De laatste (borst)voeding krijgt ze meestal rond 20.30u. Zou het zin hebben om haar later op de avond nog weer wakker te maken voor een voeding?

Groetjes

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Goh das in principe 1 nachtvoeding? Ik zou het gewoon zo laten hoor :)
    Je kan het eens proberen om haar 's avonds nog eens te voeden..

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarschijnlijk is het gewoon een fase en dit zal nog wel veeeel baker gebeuren, ik zou er dus niks aan doen...

Savonds wakker maken voor een voeding kan je proberen, maar werkt vaak ook averechts..

4. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ze is pas 13 weken....
    Kan een fase/sprongetje zijn, of een groei spurt.
    Ze zal het wel nodig hebben denk ik.
    En ze is nog erg jong hè

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    1 nachtvoeding? Lekker zo laten. Je bent verwend geweest :)

6. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Lekker laten gaan! Ik zou ervoor tekenen ☺️

7. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Oké duidelijk;)
    Ik wil absoluut niet klagend overkomen! Ik laat het lekker zo en het zal vanzelf wel weer veranderen. Thanks voor de reacties!

8. Jelle28

Jelle28 Bekend lid

21 okt 2012
    703
    0
    0
    Heeft ze het niet koud? Hier een kleine meid van 11 weken die lekker doorsliep en toen opeens rond 4 uur wakker werd maar duidelijk geen honger had. Haar nu warmer aangekleed en vanacht sliep ze weer heerlijk tot kwart over 7.

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb mijn zoontje tot 10 maanden even wakker gemaakt zodra ik naar bed ging. Was meestal rond een uurtje of 12. Dan gaf ik hem nog een laatste bv en dan sliep hij goed door tot een uur of 8 a 9. Als ik dat niet deed dan moest ik midden in de nacht weer op.

Je kan het altijd proberen :)

10. Issie

Issie Actief lid

16 mrt 2015
    324
    93
    28
    Mijn zoontje heeft vanaf 6 weken ongeveer 2 maanden elke avond doorgeslapen, daarna nooit meer. Nu 13 maanden. Niks helpt hier, hij blijft nachts komen.

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

P.s. rond die tijd hebben we hem (een soort van) een knuffel laten uitzoeken. Een niet te grote (+-25 cm) en daar hebben we een paar van gekocht. Als hij dan wakker werd ging hij vaak even brabbelen tegen de knuffel en daarna sliep hij weer verder.

Deel Deze Pagina