We zijn nog niet bezig voor een broertje of zusje, maar wel leuk om er vast over na te denken! Wat vinden jullie leuk bij Fiene? Heb zelf al een lijstje, maar man vindt mijn suggesties niks en ik heb bij zijn namen nou ook geen 'wouw'-gevoel: Jonne (favoriet van manlief) Jurre Mees Cato (favoriet van manlief) Mirre Lenthe
Altijd leuk om alvast over na te denken. Hierbij mijn voorzetje: Meisjesnamen: - Isabel - Mara - Sterre - Jente - Carlijn - Leonie - Femke - Lizz - Suze Maar eerlijk gezegd vind ik Cato ook al een hele leuke naam . Jongen: - Tobias / Toby / Tommy - Sam / Siem - Jelte - Jens - Floris / Floran Groetjes!
Bedankt voor je suggesties Siem vind ik erg leuk, maar klinkt helemaal niet lekker bij onze achternaam, dus dat gaat hem helaas niet worden.. Lizz heeft als Lizzy op ons lijstje gestaan, maar man had slechte associaties met die naam Mara vind ik erg leuk als Mare, die gaan we op ons lijstje zetten!
Leuke naam Fiene! Wij hebben een Niene en Flore. Jurre stond op ons lijstje voor de jongensnaam. Ik dacht trouwens meteen aan Cato toen ik je topic las, maar dat vind jij dus minder? Hier nog wat ideetjes: Jinthe/Jinte Ninthe/Ninte Benthe/Bente Marthe/Marte Lise/Lize Lieke Janne Imme Mirre Nore Nele Silke Merle Sep/Seppe Fedde Hidde Tije/Thije Thijmen Melle Ferre Sil Teun Gijs Mathijs Menno
@Lotti Ik twijfel nog een beetje over Cato. Is zeker een kanshebber! Lise, Gijs, Melle, Thije en Thijmen heeft manlief bij Fiene al afgekeurd.. Vind ze wel erg leuk! Mirre stond al op het lijstje, Silke vind ik ook leuk, maar die hebben we al in de familie...
Ik vind Cato ook erg leuk bij Fiene. Jonne ken ik alleen als meisjesnaam. En anders; Fiene & Imke Fiene & Nora(h) Fiene & Lotte Fiene & Jent(h)e Fiene & Rune Fiene & Mats Fiene & Sepp Fiene & Daan
Ik heb zelf een zoontje met de naam Mees en we krijgen nu een dochtertje en we twijfelen nu tussen Fiene en Sara. Dus ik ga voor Mees Vind het wel dezelfde stijl qua naam. Succes!
Rune en Mees vind ik heel erg leuk! Man vind ze alleen niks Sara vind ik ook heel erg leuk, die zet ik op het lijstje! Norah ook leuk, maar dat kan niet bij onze achternaam..
Tobian Julan Timme Ties Ries Svenne Fedde/Ferre Pim Tobe Joes/Joek Koen Krijn Tibbe Mats Rijk Ninthe Lune Jule Nova Tesse/Tisse Lot Guusje (ja echt, vind ik zo leuk) Nore Novi Minke Mayke Britte
Bedankt voor jullie reacties! Ons lijstje is nu: Mare Mirre Cato Linde Lenthe (vind man alleen niets) Sarah Mees Kobe Jurre Jonne Gijs Man is het nog niet overal mee eens, maar best kans dat dat veranderd is als hij over een paar weken het lijstje nog eens ziet Was met Fiene ook, de eerste keer dat ik die naam opperde, keek hij me aan alsof ik héle rare dingen zei. De tweede keer was hij er helemaal weg van, haha Suggesties blijven welkom!
ons nichtje heet fienen en haar broertjes heten tibbe en jelte wij hebben zelf 2 kindjes die heten senna collin en yara elyse
@aapje Elise vind ik ook erg mooi! Heb alleen een oma die erop aandringt vernoemd te worden (is geen leuk mens!) en die heet dus Elisabeth. Juist omdat ze dat eist, wil ik het eigenlijk niet doen... Senna of Senne vind ik ook erg leuk, maar klinkt heel raar i.c.m. onze achternaam
Fiene en... Laure Mette Lune Lotte Lobke Veerle Emme Maite Eebe Nore Warre Senne Robbe Rune Kobe Jenne Jorne Jarne Thije/Teije Tieme Lode
Bedankt! Lotte en Laure vind ik erg leuk, maar die hebben we al in de familie.. Nore kan niet bij onze achternaam en Mette en Thije vind ik ook heel leuk, maar man niet... Rune, Kobe en Senne staan op het lijstje!