Ricmar@ Meis wat vervelend dat temp niet om hoog wil. Ik heb nog noot getemt weet daarom ook niet hoe dat zit. Hoop dat het gaat lukken meis met deze donor het is je zo gegunt. Mijn duimen rollen weer voor je ik hoop net als voor mij dat we gauw een wondertje mogen dragen en 9 maand later mogen vast houden. Evira@ Heb je je donor nog te pakken gekregen? Hoop het zo voor je.
Evira duimen draaien!! het kan af en toe lastig zijn met eigen donor, maar we zijn blij met een eigen donor
Wat spannend allemaal! Vervelend voor je vrouw, ik hoop dat ze toch met je mee kan genieten langs deze weg. En nou maar hopen dat het gauw raak zal zijn! De donor was er gelukkig nog op tijd bij
Ik zeg handstand tegen de muur zodat niets kan terugzwemmen.. Succes en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!
Evira@ Hoe gaat het meis ? nog 10 dagen voor je kan testen spannend!! ik twee dagen later maar kans klein. Ben van af donderdag al niet super fit, last van maag zuur gehad, van morgen misselijk gevoel. Griepje gok ik.
Aan het afwachten en er zo weinig mogelijk aan proberen te denken (wat echt niet lukt haha) 13 jaar, word je stil van. Ik vind de 3 jaar die wij bezig zijn al zo vreselijk lang!! Ik hoop zo dat het raak mag zijn! Mijn moeder roept altijd dat je met een griepje eerder zwanger wordt. Hopen dat moeders gelijk heeft voor jou!
EVira@ Zal wat zijn dat je moeder voor mij gelijk zal hebben , ik zwanger?? spontaan?? voor ik aan de laatste behandeling begin. We zullen zien ik denk er niet over na . Haha niet aan denken mis een bezig heid zoeken . Ik denk er haast niet aan pas als we weer beginnen dan heb ik er meer last van.
Wat lief dat je daar aan denkt! Inderdaad morgen NOD! Ik voel helemaal niet anders dan normaal. Wel pukkeltjes en opgeblazen buik die een ongesteldheid aan kunnen kondigen, maarja, ik hoop natuurlijk op iets anders
Nachtzon dankje meis , hoe gaat het met jou? al weer 24 week gaat hart. Evira@ DUIM DUIM, ik denk wel aan mijn dinnetjes ik heb het druk zins deze week werk ik weer pff is wel weer wennen , maar gaat heel goed. Bij thuiszorg in de huishouding. Verder gaat het goed alleen last van maag zuur gister , heb de tampons al weer klaar staan er is genoeg dus kom maar weer op met de rode troep
Nachtzon@ Verlang er niet echt naar natuulijk zie het liever een tijdje niet weer. Maar ken mijn lijf zo langzamer hand [denk ik] Spontaan zie ik niet gebeuren. Idd je kunt beter zo denken dan weer zwaar verdrietig zijn.
ach meissie, ik wens je zooo van harte dat het gauw raak mag zijn... gewoon een klein wondertje voor jou als ook voor Evira en alle andere meiden die het zo moeilijk hebben.....zo simpel... en toch zo moeilijk....