Goede Morgen dames ik lees hier al een aantal daagjes mee en dacht ga me toch maar eventjes voorstellen. Ik en mn partner zijn zo'n jaar ongeveer bezig met zwanger worden en tis nu toch echt zover we zijn ZWANGER. Kan het nog steeds niet helemaal geloven, over iets minder dan 3 weekjes de eerste echo. We hebben het gedaan via het Ziekenhuis Rijnstate in Arhnem, en het heeft aardig wat moeite gekost want mn vriendin heeft PCOS. Maar met de hulp van de medicijnen Clomid is het dan toch uiteindelijk gelukt. Het is nog erg pril morgen zijn we 6 weekjes zwanger, en we hebben ons gisteren aangemeld bij moeders voor moeders, en starten er a.s vrijdag mee. Mijn partner en ik zijn allebei 28 en bijna 2 jaar samen, en dit is echt geweldig. We zijn nu 2 weken bezig in onze koopwoning waar we al vanaf het begin wonen, en t begint al een echt paleisje te worden, weet even niet zo goed wat ik hier nog meer kan vertellen als er vragen zijn dan zie ik ze vanzelf verschijnen. Fijne dag, en fijn dat hier iedereen welkom is.
Dank jullie wel meiden wat een leuke reacties, over iets minder dan 2 weken onze eerste echo mn partner is dan 9 weekjes zwanger ongeveer. Zoo spannend!