Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jessje bedankt voor je reactie! Fijn te horen dat jij dat ook had, ik weet niet meer zo goed wat ik nou wel en niet een jaar terug voelde en als ik t me herinner realiseer ik me dat t toen mis is gegaan dus weet dan weer niet of dat wel hoorde...

Wat naar dat je zo onzeker bent over je uiterlijk! Mag ik vragen of daar een reden voor is? Ben je gepest met je uiterlijk of heb je een stevig postuur waardoor je het vreselijk vind om aan te komen? Dat laatste zou ik wel begrijpen, denk dat ik heel erg zal moeten wennen aan het feit dik te gaan worden omdat ik juist altijd slanker wil zijn. Terwijl een ander juist zegt dat dat onzin is, is mijn zelfbeeld.

Onthoud meis. Je doet t voor iets geweldigs! Jullie wondertje! Wat zegt je vrouw over je onzekerheid?
    Wanneer hebben jullie de 20 weken echo?

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier ook onzeker. Vorig jaar nog zwaar gesport, 10cm van taille af door Insanity. Strak buikje (al vond ik toen niks goed genoeg en ging maar door, zat toen in een slechte relatie dus het was ook een uitvlucht) en nu ben ik al bijna 30cm in omvang aangekomen.. ik draag heel mooi maar wordt toch ook wat ronder en breder.. borsten zijn gigantisch. Mijn vrouw en ik zijn samen gekomen toen ik een Insanitylijf had haha en nu is daar niks meer van te zien. Maar ze zegt dat ze me prachtig vindt. Dat ik niet onzeker hoeft te zijn en als er streepjes komen of een paar kg meer ze echt niet op me afknapt. Maar goed, iemand die altijd obsessief met haar lijf bezig is geweest, moet nu flink omschakelen. Niet meer zo lenig zijn is ook zoiets haha.

Jessje weet niet of dit bij jou een beetje dezelfde reden is maar ik probeer maar zo te denken dat die kleine baby ons lijf gebruikt om te groeien. Wat moeder natuur allemaal kan is bizar en maakt het heel erg mooi.

Dreamy erg he die weken tot de 1e echo?
    Wij hebben vlg weekend onze fotoshoot en maandags 1 dec de groeiecho. Ben er toch gespannen om merk ik..

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Pff nou vreselijk Vliegje....zal het wel of niet goed zijn dit keer...
    Ben vanaf gisteren behoorlijk misselijk, heb steekjes op de plekken waar mijn eierstokken zitten en soms in liezen en oh wat doen mijn borsten zeer. Hadden jullie dat ook al zo vroeg, die misselijkheid en steekjes?

Kan me voorstellen dat elke echo spannend blijft! Leuk een fotoshoot!

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    @vliegje; Ja ik heb een eetstoornis gehad (dit zal op de achtergrond altijd aanwezig zijn) waardoor ik het nu gewoon extra moeilijk vind om mijn lichaam te zien groeien. Gisteren kreeg ik ook nog eens een opmerking dat ik al zoveel aangekomen ben (ben 6 kilo aangekomen al) en dat geeft nog even een extra lading.
    Ik doe echt mijn best om continu te denken; het is voor ons kindje en dat maakt het wel wat minder zwaar, maar het blijft moeilijk. Daarnaast vindt mn vriendin mij ook niet mooi met zwangere buik (ze vindt zwangere vrouwen over het algemeen niet mooi) al zegt ze dat niet. Ze blijft wel zeggen dat ik mooi ben, maar ik weet van haar dat ze zwangere vrouwen niet mooi vindt ;)

Ach, nog 4,5 maand te gaan! En dan schijnt het dat je met borstvoeding geven ook enorm afvalt. Ben ook wel van plan om (zodra het kan) weer fanatiek te gaan sporten. Komt dus wel goed...

Die groeiecho... Is daar iets speciaals aan dat je dat zo spannend vindt? Maandag 1 dec hebben wij de 20 weken echo...

@dreamy; die kwaaltjes die je omschrijft had ik precies zo! Behalve het misselijk zijn, maar ook dat schijnt een goed teken te zijn :) En ik weet ook nog die weken naar de 1e echo duurde langgggg!!!

@Denanja; ben benieuwd hoe het met jullie gaat?
    @chybou; lekker ah genieten v je prachtige boys? :)

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Nou ik wil je niet ontmoedigen dreamygirl maar ik was ook misselijk. En hier is t niet goed gegaan dus. Gisteravond zelfs nog misselijk.
    verder gaat t hier goed, bloed vandaag weer iets meer, dinsdagochtend de echo en hoop dat we dan aan een nieuw hoofdstuk kunnen beginnen iui 9.
    Gisteren ging t mentaal wat minder.. merk dat k nergens zin in heb/had maja hopen dat dat snel over is.

jessje wat kut dat je je zo voelt, en vliegje ook. Ik ben niet de dunste dus dat aankomen boeit me niet zoveel. Maja eerst maar weer zwanger worden

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jessje, kan me goed voorstellen dat je nu moeite hebt. Je moet maar zo denken dat inderdaad borstvoeding veel kan doen en sporten doet ook genoeg. Het hoort er nu gewoon bij.
    Ik zat afgelopen week op +7,5 kg. Dinsdags is weer een weegmoment voor mij haha.

Nee er is niks bijzonders met de groeiecho, maar ze gaan alles nakijken enzo en ben toch bang dat er misschien iets niet goed is ofzo. Kijk er wel naar uit de baby weer te zien :)

Vandaag wat foto's gemaakt buiten hihi. In een illegaal veldje met bloemen. Zal ff kijken of ik wat kan plaatsen hier :p

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hier 1tje in de bossen.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ach dan plaats ik er nog wel wat..

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ha meiden,

Ik lees wel mee hoor. Alleen het komt er vaak niet van om te reageren.
    Denanja, ik duim dat jullie snel verder mogen. Ik kan me voorstellen dat het soms psychisch wat minder gaat. Het is gewoon heel rot en je mag je ook rot voelen.
    Vliegje, ik las over je navelpiercing. Ik moest hem er tijdens de zwangerschap van C. ook uithalen (en bij de jongens ook). 3 maanden na haar komst kon ik hem er (na wat frummelen) weer inzetten.
    Mooie foto's! Wel koud?! ;)
    Jessje, wat balen dat je je zo onzeker voelt. Maar ook heel herkenbaar. Niet elke vrouw voelt zich prachtig tijdens haar zwangerschap. Ik voelde me in elk geval ook niet mooi en ik was ook onzeker. Mijn vrouw is ook heel eerlijk. Zij vind zwangere vrouwen ook niet mooi. Ze vind mij heel lief en de zwangerschap heel bijzonder maar mijn zwangere uiterlijk had niet haar voorkeur. Ze is heel blij dat ik er weer redelijk normaal uitzie ;)
    Nu heb ik tijdens de zwangerschap van C. nooit op de weegschaal gestaan. Dat is mijn manier om met mijn angst te dik te worden om te gaan... wij hebben geen weegschaal in huis. Wat ik niet weet kan ik me ook niet aantrekken. Bij de jongens moest ik bij de anesthesist op de weegschaal. 19 kilo! Pfff!
    De jongens zijn nu 3 weken, ik heb vorige week mijn spijkerbroeken erbij gepakt. Die passen al weer als voorheen. Het is dat ik ivm het litteken nog in mijn positie(slobber)broeken draag...
    En ja, BV helpt! ;) Het gaat hier echt hard! Met twee helemaal. Ik ben nu slanker dan ik 3 maanden na de zwangerschap van C. was. Nadeel is alleen wel dat ik er momenteel juist veel zin in slechte dingen van krijg... Vooral chocola. Daarr heb ik de hele zwangerschap geen zin in gehad, maar nu...

Met de jongens gaat het heel goed. N. is in 3 weken tijd van 2885 naar 3695 gram gegroeid F. van 3045 naar 3825 gram.
    Volgens mij geef ik zelf ook chocolademelk ;)
    Genieten hoor twee van die hummeltjes. We beginnen onze draai ern beetje te vinden. Er zit inmiddels ongeveer 3 uur tussen de voedingen, in plaats van 2 a 2,5 uur. Ik begin me ook wat beter te voelen... Al met al mogen we niet klagen.

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wow Chybou, dat klinkt echt heel goed en je geeft mij, maar ook Jessje denk ik, een zekerder gevoel dat het allemaal wel goed komt met onze lijven :)

Koud was het niet haha, viel reuze mee. Het was eigenlijk heerlijk en het was eng dus dan krijg je het vanzelf warm :p

11. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Dat is fijn om te horen. Een half jaar na de zwangerschap van C kon je aan mijn lijf (behalve een KS litteken) niet meer zien dat ik zwanger was geweest.
    Na de zwangerschap van de jongens heb ik een tijgerprintje op mijn buik, maar ik draag van de zomer gewoon weer trots een bikini.
    Dat is het fijne aan deze tweede zwangerschap. Ik weet dat het allemaal wel weer goed komt.
    Ik vind het lef hoor die foto's!
    Het is ook goed om ze te maken. Ik kan 3 weken later niet meer voorstellen hoe ik er uitzag met mijn zwangere buik.

12. Inkt

Inkt Lid

8 aug 2014
    90
    13
    8
    #2072 Inkt, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Wat wordt hier veel gepost! Ik lees en leef nog steeds mee, hoor.

Zelf zit ik nu even heel erg in de stress. Ik heb een erfelijk verhoogd cholesterol. Dat weet ik al iets van vijftien jaar en is op zich geen probleem: je moet gezond leven (op je voeding letten, bewegen, niet roken) en de meeste mensen moeten uiteindelijk medicijnen slikken, omdat het onbehandeld een verhoogd risico op hart- en vaatziekten geeft. Zelf slik ik die medicijnen nog niet. Daardoor ben ik ook totaal vergeten te vertellen bij de intake in het ziekenhuis dat ik dit heb. De arts vroeg ook niet naar erfelijke aandoeningen, alleen of ik medicijnen slikte.

Voor de zekerheid wel onlangs de waarde laten prikken bij de huisarts en het was dus niet goed. Ik zou nu aan de medicijnen kunnen gaan, maar die mag je niet slikken als je zwanger bent of wilt worden. Het advies van de huisarts was om eerst te kijken 'wat voeding nog kan doen' en dan over een paar maanden te kijken of het daalt en hoe het ervoor staat met de andere risicofactoren op hart- en vaatziekten.

Nu ben ik dus heel erg bang dat dit een reden is om ons van de wachtlijst te schoppen :( Iedereen zegt dat ze dat heus niet zullen doen, omdat iedereen wel iets heeft en het maar een kans is: de kans dat ik ons kindje een verhoogde kans geef op hart- en vaatziekten. Wat prima te behandelen is. Maar toch. Ik kan enorm in paniek raken van het idee iemand anders in principe zomaar kan beslissen dat het niet doorgaat.

Ik besef nu pas hoe graag ik een kindje wil, en ook hoe graag ik het zelf wil dragen.

Ik moet nu nog een volle week wachten op het telefonisch consult over die andere bloeduitslagen. Dan kan ik het bespreken en hopelijk is het dan geen probleem. Maar tot die tijd... zucht.

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Denk dat het echt wel goed komt! Ze zullen alleen met een donor screenen misschien erop letten? Niet teveel zorgen maken! Dit zou geen reden mogen zijn om jullie niet te helpen!

14. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Volgens mij mogen ze dat niet eens voor jou beslissen!! Twee mensen met Down mogen ook kinderen krijgen bijvoorbeeld. Daar gaat een arts niet over. wel kunnen ze met jullie kijken hoe je een zo groot mogelijke kans hebt op een gezond kindje!

15. Inkt

Inkt Lid

8 aug 2014
    90
    13
    8
    Ik hoop het, meiden! Bedankt. Het gaat op en af, soms gaat het wel en soms helemaal niet, dan voel ik van alles en ben ik er zo ongeveer van overtuigd dat ik nu al een of andere hart- of vaatziekte heb. Volgens mij gewoon pure stress, want voor deze hele toestand had ik nergens last van. In ieder geval zijn we weer een dag verder.

De kans dat ik het doorgeef is volgens mij 50 procent, dus echt kop of munt. Maar dat is voor ons wel aanvaardbaar, omdat het dus goed te behandelen is. Als de donor het ook zou hebben en we het allebei zouden doorgeven, is dat wel behoorlijk dramatisch, dus dat zou voorkomen moeten worden. Daarom is het ook wel belangrijk om het te bespreken. Maar volgens mij mogen de donoren geen erfelijke aandoeningen hebben, dus dat zou in orde moeten komen.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Klopt inkt donoren hebben geen erfelijke ziektes.

hier goed nieuws, ben zo goed als schoon, klopt ook wel want bloed nog een beetje. Mogen ook meteen door, als k mn eisprong kan vinden. Dusss gaan er weer voor :)

17. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Fijn Denanja! Op naar de volgende ronde! Goed te lezen dat jullie er zo positief weer in staan en 'gewoon' weer verder gaan! Succes weer bij de volgende ronde! Hopelijk gelijk goed raak!

18. chala86

chala86 Lid

6 nov 2014
    40
    0
    0
    Fijn denanja dat je er weer mee door kan. Wel sterk van.je dat je dat ook kan!!! het is niet niets wat we konden meevolgen over je. Veeel succes.

Hier is morgen poging twee aan de beurt. Het leek veraf maar plots staan we weer aan de volgende iui dag. Maar het is ook zo dat mijn hoofd ergens anders stond met het overlijden van mijn oma.
    Alle op.naar morgen... benieuwd hoe mijn lichaam nu zal reageren... of ik weer vanalles ga voelen zonder wel of geen verloop.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn Denanja!

Chala, jij ook veel succes!!

Hoe voelen de rest van de dames zich?
    Chybou hoe gaat het met jullie?

Hier wordt het zwaarder hoor. De baby zit nog erg hoog en had gister echt even pijn aan mijn ribben. Niet dat hij me zo zeer doet, maar het voelt gewoon wat beurs. Verder draait en wiebelt hij veel en aangezien ik de hele dag zit, is dat ook niet alles. De hele dag staan zou me ook niet lukken, dus loop af en toe een rondje op kantoor.

Met ons oude huurhuis is bijna alles afgewikkeld.
    We zijn met de nieuwe huurder een overname overeengekomen. Zit voor 10000 euro in dat huis, maar dat kregen we er natuurlijk nooit meer voor. We hebben nu een klein bedrag gekregen, maar in ieder geen rompslomp en de nieuwe wasmachine en droger die we hadden gekocht voor het nieuwe huis eruit weten te halen. Daar zijn we al blij mee.

As zaterdag hebben we de zwangerschapsshoot in de studio, en aansluitend gaan we naar een hotelletje. Lekker eten bij een Italiaan, biosje, badderen. Eventjes weg met z'n tweetjes.
    Even rust.

Volgende week weer een examen doen, hopelijk slaag ik nu wel. Langzaamaan zit ik er best doorheen en hoop echt dat ik deze laatste weken werken nog volhoud, want ik ben echt kapot... Maar ja, nog dikke 5 weekjes.

20. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is ff lekker thuis komen van je werk maar niet heus. Ligt er een rekening van 224 euro op de mat voor het maken van de echo bij gg :s wat ik trouwens raar vind omdat we bij cz zitten en alles vergoed zouden krijgen. Ben blij dat wij daar maar 1 echo gehad hebben. Moet nu alleen ff kijken hoe ik die vergoed ga krijgen is de eerste keer dat ik zelf een rekening krijg.

Deel Deze Pagina