Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nog steeds zo'n gedoe rondom GG dan? Hoe zit dat nu met lopende dingetjes dan, net zoals bij Denanja? Krijgen jullie alles nog wel vergoed gewoon? Is daar al meer duidelijkheid over?

2. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wij hebben idd ook een rekening gekregen. Deze meteen ingescand en opgestuurd naar CZ. Dit wordt gewoon vergoedt!

3. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Ik heb rond sept. Rekeningen gekregen maar nu niet meer. Heb daar ook een brief over gehad dat alles nu weer rechtsstreeks naar unive gaat dus nergens meer last van. Door misverstanden heb ik zelf 724.28 teveel gekregen. 1 iui teveel maar ik zeg niks!!! Geef t ook niet uit maar staat mooi op de spaarrekening.

4. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Unive heeft ook ander contract met GG dan CZ. Voorheen ging ook alles direct naar CZ maar dat is tegenwoordig niet meer zo. Ach, beetje omslachtig, maar ben allang blij dat het wel vergoedt wordt.

hahahaha ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor!!

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    #2085 Dreamygirl, 30 nov 2014
    Laatst bewerkt: 30 nov 2014
    Hi meiden,

Ben heel ff afwezig geweest. Was zo vreselijk misselijk en moe en druk met werken. Heb zo goed als alles bijgelezen maar voelt als spuit 11 om op alles nog te reageren :)

Wil jullie in iig laten weten dat we afgelopen vrijdag een goed kloppend hartje hebben gezien! Echter, was die dag 6wkn en 6dgn en de embryo liet 6wkn en 3dgn zien. Maar, zegt de arts, dit is nog zo klein en het gaat hier om mm dat t heel lastig meten is. Volgende week op 05/12 wilt ze nog een echo maken om te zien of t goed groeit. We mogen voorzichtig blij zijn ☺️

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah dat zit wel goed dan hopelijk. Echt super gaaf! Gefeliciteerd met deze 1e echo!

Wij hebben morgen de groeiecho. Ook spannend vind ik. Vandaag 31 weken alweer! Gister fotoshoot gehad, was leuk :)

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat fotootjes van onze shoot van afgelopen zaterdag :)

Vandaag de groeiecho gehad, alles was goed met de kleine! Ligt mooi op schema, 1500 gram ongeveer en wordt verwacht met de geboorte rond de 6 pond te zijn.

8. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Deze foto is vrij donker, maar op telefoon vaak beter te zien.
    Je ziet hier zelfs een schopje!!
    Hoe bijzonder :D

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja, mooie foto's vliegje :) en fijn dat de echo ook goed was!!

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles in orde! We liggen een week voor... baby groeit hard dus :)

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Fijn meis dat alles ook goed was!

Denanja, al een eitje gespot??

11. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Hallo iedereen!!

Ben nieuw hier op het forum, maar ik ben ook een deel van een lesbisch koppel.

Wij zijn al paar maanden bezig om onze kinderwens uit te laten komen, ook vanwege mijn pcos. Gelukkig hadden wij geen hele intake, hoe en waarom we het willen, en psychische gedeelte
    Vorige week clomid geslikt en vandaag een follikel echo gehad en...er waren drie follikels te zien, waarvan de grootste 11mm.
    Ziekenhuis hoopt sowieso dat er eentje wegvalt ivm kans op een drieling.
    As donderdag moeten wij weer terug en hopen dat mijn follikel rond de 18mm zal zijn.

Ik vind het allemaal erg spannend omdat dit onze eerste poging word via iui met een cryos donor.

Heeft iemand ervaring met cryos? Of hoe doen jullie het?

Lees graag jullie ervaringen of reacties

Groetjes roxanne

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Hi roxanne welkom :)

Wij hebben een donor van nij geertgen. Hebben 8iuis gehad waarvan 1 mk helaas. Ben nu weer bezig met ovulatietesten voor iui9 zonder hormonen en in mn eigen cyclus.
    heel veel succes jullie!

13. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi denanja, dat is niet mis zeg. Hopelijk slagen jullie bij de volgende keer.
    Het is allemaal zo een gedoe en geregel, valt niet mee om geduldig te moeten zijn.
    Maar ja alle gespreken, medicatie, en echo's zijspoor het goeie doel ;)

14. roxanne1985

1 dec 2014
    58
    0
    6
    Rotterdam
    * zijspoor = zijn voor het goeie doel

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik vlieg even naar binnen. Even snel een reactie op deze post... Haha... Druk druk... maar ik lees via de mobiel wel mee hoor!

Hoi Roxanne,
    Ik las dat je vroeg of er mensen ervaringen hebben met cryos...
    Als je op het knopje 'zoek in dit onderwerp' klikt (je vind het rechts bovenin de grijze balk, er staat een geel ruitje achter) Dan kan je door 'cryos' in te typen zien wat er allemaal over geschreven is binnen dit onderwerp.
    Misschien vind je dit interessant om te doen, omdat er al heel wat afgeschreven is over donoren.

Er bestaan binnen dit onderwerp verschillende 'constructies'. IUI, IVFm eiceldonatie, ZI... Bekende en onbekende donoren...

Ik ben twee keer zwanger geraakt door een eicel van mijn partner.
    Ik heb in september 2012 een mooie dochter gekregen en 30 oktober dit jaar twee schatjes van jongens...
    Waarvan er nu één wakker wordt...

@de andere dames... Hoe het met mij gaat... DRUK!!! Haha... Maar oh, wat is dit dubbel en dwars genieten zeg...

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje wat een mooie en leuke foto's en gaaf dat schopje op de foto! Fijn dat de groeiecho goed was! Gezien alle stress die jullie ervaren hebben kan ik me indenken dat dat extra spannend was!

Jessje super dat jouw 20wkn echo goed was! Weer een stapje verder :)

Denanja hoop dat jullie snel een eitje vinden en IUI9 van start kan gaan! Duim voor jullie!

Chyboe wat heerlijk dat jullie zo genieten!!

Roxanne welkom hier op t forum! Wij hebben een onbekende donor via de ESB in Denenarken en zijn onder behandeling in het MCK in Leiderdorp. Helaas een miskraam gehad bij 9wkn en 6dgn en één keer net voor de 5wkn. Nu na de 5e IUI wederom zwanger en vorige week met bijna 7wkn een kloppend hartje gezien. Vrijdag as weer een echo want t beeld liet een groeiachterstand van 3dgn zien, echter volgens vele vriendinnen en de arts zegt dat niet zoveel. Kortom, het is nog even spannend zeker gezien onze historie. Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Hier trouwens nog steeds goed beroerd en vanmorgen voor t eerst zelfs overgegeven :( heb honger maar ben ook misselijk, een onmogelijke combinatie! Hou me vast aan dat kleine ukkie in mijn buik maar oh oh oh...die roze wolk is even donkergrijs...straks ook naar de huisarts ivm obstipatie, lijk wel 3mnd zwanger zo vol zitten mijn darmen blegh....

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Roxanne, welkom!
    Wij zijn zwanger met een donor van Cryos :) We zijn in Tilburg in behandeling geweest, 2e IUI was raak met 'maar' 250.000 zaadjes!
    We hadden 10 rietjes gekocht (niet-anonieme donor, IUI unwashed, uitgebreid profiel, MOT 10) en hebben nu dus nog 8 rietjes over.
    Ook ik heb PCO, maar wonderbaarlijk genoeg redelijke cyclussen. In het verleden met mijn ex-man (ja getrouwd geweest met een man..) 2 jaar bezig geweest met kinderen. Geen enkele zwangerschap, cyclussen van 60/70 dagen, totaal niet vruchtbaar, ook niet met Clomid. LEO behandeling gehad zelfs.
    In 2010 bij mijn man vertrokken en weer aan de pil gegaan en uit de kast gekomen.
    December vorig jaar gestopt met de pil met mijn nieuwe partner (mijn vrouw inmiddels :D), en had cyclussen tussen de 28 en 40 dagen. Echt geweldig.
    De cyclus van deze zwangerschap was zelfs 28 dagen!
    Nu dus alweer 31 weken zwanger van onze 1e :)

Heel veel succes! Leuk dat jullie ook voor Cryos hebben gekozen. In welk ziekenhuis lopen jullie?
    En hoe hebben jullie je donor gekozen? Wij hebben eerst gekozen voor de bloedgroep van mijn vrouw, zodat ons kindje altijd of mijn bloedgroep heeft of die van de donor en dus mijn vrouw. Toen bleven er nog maar 7 donoren over die een uitgebreid profiel hadden.
    Onze donor staat nu helaas geblokkeerd.. Eerst was er een vroeggeboorte met 22 weken, maar dat is al bewezen géén fout in genetica bij de donor (komt helaas bij heterostellen ook heel veel voor dus hoeft niet altijd aan de man te liggen zeg maar). Daarna is er een baby geboren met een iets smallere kaak waarvan de moeder dacht dat er iets was. Dit wordt nu onderzocht.
    Echter zijn natuurlijk een aantal moeders in paniek geraakt na een blokkade en zien ze van alles aan hun kindje/zwangerschap.
    Cryos is enorm streng in de selectie donoren en bij ieder afwijkingje zetten ze boel al op een blokkade. Is natuurlijk helemaal niet slecht. Maar ik maak me niet zo'n zorgen.
    Onze donor blijkt al veel gezonde kinderen te hebben rondlopen, ons kindje ontwikkelt zich gewoon helemaal volgens het boekje.
    De ervaring met Cryos is erg fijn. Ze mailen snel en duidelijk terug als je vragen hebt, en houden alles goed in de gaten.

O ja en achteraf gezien blijken mijn vrouw en ik dezelfde bloedgroep te hebben!

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamygirl, mijn tip is: blijven eten! Hoe tegenstrijdig dat ook voelt met je misselijkheid. Ik had het ook maar zolang ik iets at, was het wat minder. Gewoon pakken waar je zin in hebt. Ik at om 9.00u al wel eens gewone chips bv. Gewoon zorgen dat je maag niet leeg raakt want dan wordt je alleen maar misselijker.
    Bij mij werd het na 13 weken iets minder, bij 16 weken was de misselijkheid weg.
    Het is voor een goed doel, maar na een aantal weken valt het je zwaar hoor, dat weet ik maar al te goed. Maar als je een dag niet misselijk bent, maak je je ook weer zorgen. Dus 'geniet' er maar van op een bepaalde manier.
    Wanneer hebben jullie weer een echo?

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chybou, gaat alles goed met de kids? En de kleine jongens??

20. Vulpen

Vulpen Fanatiek lid

30 jul 2014
    3.234
    3.888
    113
    Welkom Roxanne!

Wij staan nu officieel op de wachtlijst :)

Deel Deze Pagina