Wat vervelend meis! Hoor veel vrouwen over hoofdpijn! Wellicht helpt accupunctuur of een drukpuntmasseur! Hoor ik veel goede berichten over en is compleet veilig!
@dreamygirl: ik herken wat je schrijft. Zeker in het begin van de zwangerschap. Je kan niet meer terug, het is nu definitief. Ik denk dat het er een beetje bij hoort. Je voelt je al ellendig door de misselijkheid en de hormonen en dan die twijfels ook nog...! Zwanger zijn is ook een soort overgangsperiode. Je verandert van vrouw in (ook) moeder. Die verantwoordelijkheid is groot en kan eng zijn. Bij mij was het zo, dat hoe langer ik zwanger was, hoe zekerder ik werd. Ik was zelf misselijk tot een week of 9. Met dat de misselijkheid verdween, verdween ook een beetje mijn twijfel. Ik voelde me zekerder over dat het wel goed zat met de kleine en had veel meer vertrouwen in mezelf als moeder. Hopelijk geeft dat je een beetje moed! Heel veel sterkte. Ennuh.....cliché maar waar: probeer ook te genieten. Zwanger zijn vond ik heel bijzonder en het was veel te snel voorbij!
Evira, je bent bevallen zie ik?! Heb ik iets gemist misschien, proficiat nog! Dreamy, hier ook twijfels gehad en nu nog steeds soms zo van 'er groeit een baby, een mensje in mijn buik'. Het is zo bizar! Gister schopte hij me helemaal beurs van binnen, het is geweldig, maar tegelijkertijd is de verantwoordelijkheid die komen gaat ook eng. Mijn beste vriendin en haar man zitten lijken beetje een dipje te hebben, hebben sinds de komst van de kleine niks meer samen gedaan. Mijn vrouw en ik willen echt iedere maand een avondje/nachtje samen weg, uit eten, filmpje, iets in die trant. Ik hoop echt dat we het gaan doen straks en elkaar niet vergeten. Mijn vrouw is de enige met wie ik dit aan wil en durf, ben soms enorm bang alleen maar te 'moederen' straks en vergeet partner en vrouw te zijn. Maar dat komt vast ook goed. Wel super fijn dat je zo'n goede echo had!
vliegje dat hebben mijn vrouw en ik ook afgesproken idd. eens in de 1 a 2 maanden iets leuks te plannen voor ons 2. dreamygirl wat fijn dat de kleine uk toch nog goed gegroeit is pak van je hart toch. jammer dat je je zo beroerd voelt, ik moet zeggen ik vond t een teken van dat t goed zat dat ik tenminste zwanger was maja toen was t al fout dus een bevestiging is t ook niet meer. jessje wat vervelend dat je je zo kut voelt en er niks aan kunt doen hoop dat je je snel beter voelt
Hallo iedereen, sorry voor mijn late reactie. Via je mobiel reageren, heb ik vaa een melding, dat het niet gelukt is, vervolgens is mijn hele berichtjes en antwoorden weg, dus nu maar via de laptop. @Chybou : Dank je wel voor de tip. Is inderdaad makkelijk terug te zoeken als je specifieks iets zoekt. Wat mooi zeg dat je op deze manier, een eicel van je partner, zwanger bent geworden. En druk? dat is inderdaad genieten, dat je eindelijk "druk" bent voor de zorg van je kindje(s) @Dreamygirl : ESB dat ken ik niet... Maar toch geweldig dat het uiteindelijk gelukt is. De groei, ja dat is even afwachten, maar weet zeker dat dat goed komt. Hoop dat je je weer wat beter voel @vliegje : Wij lopen zelf in het Maasstad zkh in Rdam. De donor hebben wij uitgekozen, bloedgroep, en toch ook de afkomst...misschien stom, maar ik ben zelf een mengelmoes, en mijn vrouw is van hollandse afkomst. Een donor met een blanke huid en donker haar en donkere ogen. En of hij ook bevestigde zwangerschappen heeft. Ja er ging een totaal andere wereld open, toen we de cryos site meekregen. Wat je allemaal niet kan aanvinken, en kan lezen. Vond het wel erg spannend. We hebben ook gekozen voor iui ready, dat was ons geadviseerd. Mag ik vragen waarom jullie voor unwashed hebben gekozen? Gelukkig is cryos dan streng op deze manier. Ook voor jullie helemaal geweldig dat het gelukt is. @vulpen : euh wachtlijst? voor in de kliniek/ zkh bedoel je? (sorry dat ik het niet snap) @Jessje003 : Dank je wel! Het is ook erg spannend, en ook wel moeilijk soms. Maar meid kom op, je blijft echt niet dik!! Komt zeker weten wel goed!! Het is lastig met de feestdagen, begrijp ik wel, is maar even @spunkie & @ Evira @vliegje wat leuk dat jullie je kindje voelen! Verder zijn mijn vrouw en ik na vorige week maandag, afgelopen donderdag weer geweest voor een echo, eitje was niet verder gegroeid. Dus moesten we 4 dagen later terug komen, vandaag dus... En ja ...zijn niet verder gekomen dan 11mm, vandaag zelfs 8mm. Deze cyclus moeten we laten gaan. En opnieuw beginnen, maar dan nu met Primolut en clomid 100mg ipv 50mg Besloten dat we ermee beginnen na de feestdagen, anders zit ik straks met vreselijke buikpijnen en misselijkheid met kerst. En ook ivm bestellen komt het beter uit met de feestdagen en weekenden. Dus ja ...geen leuk nieuws, moest er ook echt van huilen. Je wilt het zo graag, maar iets wat natuur is, kan je niet zelf stimuleren helaas. Succes iedereen en alvast slaap lekker
Roxanne, wij hebben voor unwashed gekozen omdat ons ziekenhuis zelf kon wassen en dat scheelde in de kosten. We hebben 200 euro per rietje betaald ex btw en meteen 10 rietjes gekocht. We waren 2500 euro kwijt en met iui ready was dat nog meer geweest. Maar laten jullie steeds maar 1 rietje komen? Want verzenden is duur he. Wij hebben er toen 3 tegelijk laten verzenden, kon Tilburg opslaan. De 2e poging was raak en dus ligt er nog 1 rietje in Tilburg. Vanaf het 2e jaar moeten we gaan betalen voor opslag, maar dat is maar 40 euro per jaar geloof ik. En we hebben het zaad tot 2016 betaald in Denemarken (opslag) maar dat kunnen we straks gewoon verlengen. Ik weet zo goed nog hoe het was met medicatie om.een eisprong te krijgen. Wonder boven wonder had ik nu dus eitjes van mezelf, zonder Clomid. Cyclussen wisselde, maar langste was 42 dit keer dus viel reuze mee. Succes! Hoop dat je de nieuwe ronde een beter eitje krijgt!
Jeetje, mijn vrouw is vannacht ziek geworden, niet normaal. Papa's gezin was al ziek en die hebben ons aangestoken. Papa ziek, dus ik zit alleen met mijn oom op kantoor en die is ook ziek aan het worden want zijn gezin is vannacht ook aan de kots en diarree geweest... pffff hopelijk ontspring ik de dans. Zware buikgroep en op het eind van de zwangerschap lopen lijkt me niet echt prettig. Heb al een fobie voor overgeven....
Roxanne wat balen zeg, kan je eindelijk beginnen en dan werkt je ei niet mee. hier vandaag erg last van rugpijn dat is meestal teken dat ik ongi word. Hoop wel dat t snel komt dan kan ik opzoek naar mn ei en een echte iui
@ vliegje, ja wij hebben 1 rietje besteld, want het bij ons thuis bezorgd. Kan niet opgeslagen worden in het ziekenhuis. Dus vandaar... @ denanja ja heel vervelend maar ja. We waren hoopvol met de eerste fm en dat waren er drie en ook de grootste 11mm Hopelijk word je snel ongi. Ik laat het voor nu even los en start direct na de kerst. Tussentijd beetje extra sporten, aangezien ik vd vorige clomid was aangekomen. Succes iedereen
Jeetje Roxanne, dat is voor jou wel heel lastig. Als je een regelmatige cyclus hebt, kun je thuisbezorgen redelijk goed plannen maar met PCO kan je de ene dag niks hebben en de andere dag een rijpend eitje. Kan je dan altijd op tijd het zaad in huis hebben? Bij ons ging het veel gemakkelijker. Zaad was er op tijd, daarna gingen ze pas mijn cyclus volgen met echo's. Op het moment dat het er goed uit zag, moet ik Pregnyl zetten en 2 dagen later voor de IUI komen. Het zkh ontdooide dan het zaad en maakte het klaar voor inseminatie. Lastig bij jullie zo lijkt me?
Roxanne: Wij hebben gekozen voor een Nederlandse donor (die voor ons onbekend zal zijn) via een ziekenhuis met een eigen spermabank. En daar is dus een wachtlijst voor. Jullie ook veel succes en geluk met jullie proces. Lijkt me erg lastig op deze manier!
Hé getsie vliegje ik hoop idd dat jij het niet krijgt...lijkt me super vervelend! Beterschap daar...!
Hallowkes. Vandaagnormaal ms maar aangezien ze er niet zijn tesje gedaan .. vandaag 13 dagen na iui. En ik wou foto posten maar weet ni hoe... maar dus volgens mij positieve test. Ik zie twee streepjes zonder moeite te doen. Dus???? maar ik ben nu wel bang... als je hier even vertroeft lijkt een plakkertje toch ni zo evident.. dus dirf bijna niet blij te zijn uit voorzorg dat er een mk kan komen want hetis tenslotte nog maar dag 13. buiten mskwaaltjes heb ik geen andere kwaaltjes... Goho precies nog spannender als de wachtweken =-O
Nou meis gewoon zwMger hoor, gefeliciteerd en natuurlijk gaan er zwangerschappen mis maar bedenk maar dat er meer goed gaan als mis.... zo dacht ik tenminste.... Proberen te genieten. En als t mis gaat kan je er niks aan/tegen doen. Maar we gaan dr vanuit dat t gewoo goed gaat heeeeel fijne dag vandaag haha die glimlach gaat denk ik niet meer va je gezicht vandaag
Dank ke voor de fijne reactie. Ik voel me op wolkjes kan niet wachten tot vanavond mijn vrouwtje te verrassen want door haar vroege dienst elkaar nog niet gezien... en via sms wil ik het nu ook noet zeggen. Als alles goed blijft ga ik maandag bloed laten nemen om nog meer zekerheid
Jaaaa!!! Gefeliciteerd!! Superleuk! En idd gwn positief en blij zijn hoor! Ga je haar op een speciale manier verrassen?
Dank je Ik heb een doosje (met speciale betekenis ivm onze trouw) gegeven met daarin de test en nog baby kousjes zodat ze het zeker doorheeft... want op da gebied is ze nogal mannenlijk hihi Tranen zijn gevloeid en voorzichtig zijn we aan het hopen op een fijne tijd. Men vrouw wil ,enthousiast zals ze is, het direct met de ouders en broers en zussen delen. Maar ik wil toch heel even wachten. Wat denken of deden.jullie?
Onze ouders wisten het meteen de rest hebben we nog ff mee gewacht. Je moet doen wat goed voelt voor jou. Maar geniet er vooral van. En gefeliciteerd natuurlijk