Mijn vrouw is ook niet van de jurken. Ik ben heel erg van de jurkjes en rokjes. Toch vond ik het helemaal niet erg om in broek te trouwen. We zagen er zo samen echt super uit. Allebei in dezelfde witte pantalon, ik in een wit colbertje en een wit korset, zij in een wit gilletje met een prachtig doorschijnend vestje er over. En allebei... witte Converse! haha! Het was prachtig en het paste bij ons allebei <3 Dit jaar alweer 4 jaar geleden. De tijd gaat snel! Meiden ik duim voor jullie. Op naar die positieve testen!
Kwamen jullie er dan achter toen jullie naast elkaar woonde? Wat grappig!! Mijn vriendin en ik hebben nooit jurken of rokjes aan, maar op onze bruiloft willen we toch trouwen in een trouwjurk! Wat fijn dat ze lekker kan dragen wat ze zelf wil ! Je moet je ook gwn goed voelen op zo'n dag Ik heb vandaag een sombere dag. Denk heel negatief en ben onwijs bang dat het weer niet gelukt is en dat we dus moeten beginnen aan onze 2e ivf. Waarom ik dit heb weet ik ook niet, want niks is nog zeker en ik kan nog gewoon zwanger zijn! Ik heb ook nergens last van verder, geen symptomen.. Nu weet ik ook wel dat dat niet altijd hoeft...maar toch, had zo fijn geweest als ik misselijk wakker werd ofzo hahaha. Ik weet ook dat het nergens op slaat, maar ben gewoon heel erg bang dat het toch weer mislukt. Ondanks mn instelling; volgende keer beter, want zo denk ik wel, maar de hoop is gewoon groot. Snappen jullie me? Of ben ik hier de enige in..
Nee, dat snap ik, denk ik, heel erg goed en ik herken het gevoel ook. Natuurlijk probeer je het reëel in te zien en te denken dat het een volgende ronde wel komt. Laten we eerlijk zijn, de kans dat het niet gelukt is is gewoon groter dan de kans dat het wel gelukt is. Maar je stapt zo'n proces niet zomaar in en het is ook best pittig. Hoe ontspannen je er ook in staat het is gewoon enorm balen als het niet lukt en je door moet naar IVF 2.
Nee nee, ik ben in 2010 al uit de kast gekomen haha. Mijn vriendin dus pas vorig jaar. Ja ik herken dat gevoel ook hoor! Had vandaag uit het niets een migraine aanval, was jaren geleden. Raar. Heb donderdag de 1e fm weer, cyclusdag 10.
jessje wij snappen het ook!!! gelukkig ben ik heel positief ingesteld maar we willen t allemaal zo graag. en ik heb wel zoiets ooit zal t wel goed komen. hoop gewon dat t niet te lang duurt. vliegje spannend! hopen dat ze je ei nu niet missen, zou zonde zijn maar je word goed in de gaten gehouden dat scheelt. wij beginnen zaterdag weer met ovu testen.
Nou, blij te lezen dat het niet heel gek was wat ik opschreef Mijn gevoel van gister begrijp ik nu, want ik ben vanochtend ongesteld geworden ... baal enorm! Mijn partner lag nog heerlijk te slapen, maar ben toch even naar boven gegaan om het te vertellen en even een knuffel te halen. Ik heb gelijk GeertGen maar gebeld en een afspraak gemaakt voor een gesprek. Dinsdag moeten we er naartoe. Nieuwe ronde in!
ahh balen!! dat is trouwens wel erg vroeg?! maar nu moet je vriendin een nieuwe punctie ondergaan? en dan bij jou terug plaatsen? balen zeg meid!!
Ja, ik snap ook niet waarom ik vandaag al ongesteld geworden ben! Ik zou eigenlijk aankomend weekend pas ongesteld moeten worden. Ga ik Dinsdag dus ook maar ff vragen dan..want da's wel raar! Maar thnx.. ach, oooit komt er een dag.... dat we 2 streepjes zien ipv 1
Ja, mn vriendin moet nu weer hormonen gaan spuiten en dan nieuwe punctie. Hopelijk meer eitjes dit keer....
Nee, ben naar mijn idee wel echt ongesteld geworden. Innestelingsbloed is vaak maar een klein beetje toch? Ik heb wel een behoorlijke bloeding...
Mijn vriendin en ik houden ook niet van jurken, maar voor de trouwdag maken we een uitzondering. Omdat we het klein vieren, gaan we shoppen voor zomerjurken, die net iets meer hebben. Mijn vriendin is begonnen met de ovulatietesten... Waarschijnlijk nog een klein weekje en ik kan de donor bellen.
O jullie hebben een eigen donor? Dat is allemaal een stuk makkelijker en goedkoper Een goede cyclus ook dus? Vanmiddag begint voor mijn gevoel het riedeltje weer, 1e echo weer. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar toch lastig. Vanochtend weer misselijk en last van mijn onderbuik, dus hoop echt dat er al iets groeit. Alleen ook weer lastig met weekend voor de deur, als mijn eitje al zou groeien moet ik wel weten wanneer ik de pregnyl moet zetten. Maar ja, tis dag 10, er zal nog wel niks zitten. We halen straks de pregnyl ook gelijk maar even in het ziekenhuis, dan hebben we die vast in huis.
Succes met de echo vliegje! Hoop het voor je!! Als ik dat zo lees gaat dat bij ons wel makkelijker. Zodra ik begin te menstrueren bel ik de kliniek. 9 dagen later krijg ik een echo om te kijken of mijn eitje groot genoeg is. Als dat zo is, mag ik diezelfde avond nog pregnyl spuiten. Zo niet, moet ik (aanvankelijk van de grootte vh eitje) terug komen voor nog een echo...
Op dag 9 al pregnyl spuiten? Dat is toch te vroeg? Volgens ons ziekenhuis is het pas pregnyl zetten als je eitje rond de 17/18mm is. Misschien heb je kortere cyclus? Ik heb PCO dus mijn cyclus is iedere maand een verrassing. Goede echo gehad, op dag 10 groeit er een eitje van gemiddeld 13mm! Dat is voor mijn lijf een wonder Baarmoederslijmvlies was al 8mm. Had al zo'n gevoel dat ik nu misschien kortere cyclus had, en toen had ik voor de echo tijdens blaas legen ook beetje vruchtbaar slijm. Moet zaterdag terug en ik verwacht zelf, als hij goed doorgroeit, dat ik zaterdagavond de pregnyl moet zetten en dan maandag IUI. Ben zo benieuwd!
Dat is goed nieuws vliegje!! Ja bij ons ook bij 17/18mm pregnyll hoor, bij jessje ook. Wij hoeven geen pregnyl deze ronde en volgende rondes omdat we t met ovulatietsten doen. Hopen dat ie zaterdag goed door gegroeit is zou fijn zijn donderdag iui!
Wat fijn Vliegje! Hopelijk Maandag goed bericht van je dan Spannend! Idd net wat Denanja zegt... de 1e keer was mijn eitje nog niet 17/18 en moest ik terug komen, maar vorige keer was mijn eitje wel al groot genoeg. Zal wel per keer verschillen, maar mag idd pregnyl spuiten als mijn eitje 17/18mm is