De echo was super!! De baby lag er nog heel mooi voor eigenlijk, dus helemaal trots En, hij ligt nu goed! Dus die moxa kan inderdaad teruggestuurd worden hahaha. We houden het nog eventjes, vandaag controle vk en hopelijk blijft de baby nu goed liggen. Maar inderdaad Chybou, hij had nog tijd om te draaien en dat heeft ie braaf gedaan
Mooie foto's vliegje!! Leuk dat dat tegenwoordig kan hé, 3D. Jullie weten nog steeds niet wat het wordt??
Dankjewel allemaal voor de felicitaties. Alle tips op internet helpen niet echt. Medicijnen een beetje tenminste vanmiddag wel eindelijk een paar momenten gehad dat ik eventjes niet misselijk was.
Echt knap!! Wij wisten het ook niet, maar waren wel HEEL nieuwsgierig. Mensen om ons heen vonden het maar niks dat we het niet wisten hahahaha. Toen ze eenmaal geboren was, heb ik pas na 10 minuten ofzo gevraagd of het nu een jongen of een meisje was, toen maakte het ineens niks meer uit!
Frummeltje van harte gefeliciteerd!! Ik weet er helaas alles van en ben ook al vanaf 5.5 week de hele dag misselijk en dat gevoel om over te moeten geven pff....heb dat 2x niet tegen kunnen houden. Hopelijk helpen de medicijnen, moet jij ook overgeven? Vliegje wat een mooie foto's zeg!! Och wat word t dan echt he? Hier afgelopen maandag weer een echo gehad en alles is nog steeds goed met de kleine uk! Mooie hartslag en och wat was t al gegroeid! Je kon nu al echt een hoofdje en beentjes onderscheiden! Was trouwens ook mijn eerste uitwendige echo en we konden ook t dooierzakje nog heel mooi zien liggen. Erg bijzonder en opgelucht! Ben nu verder dan de vorige miskraam dus dat is heel fijn!!
Wow Dreamy! Wat een mooie echo Gefeliciteerd! Na de 12 weken word je nog geruster en toen vond ik de 16 weken een mijlpijl en toen de 20e week. Daarna werd ik wat geruster. Evira, super leuk dat jullie het ook niet wisten! Ik ben ook heeeeel nieuwsgierig hoor! Maar nog max 8,5 week, dus nog even volhouden
Wat een zalige beelden hier. Leuk om te mogen meegenieten van jullie wondertjes. Verlang enorm om ook iets kunnen waarnemen. Maar dit is wachten tot 5 jan. Ik heb nx van kwaaltjes dus besef helemaal niet dat ik zwanger ben. Dus een mooi olaatje zou me geruststellen in ieder geval .
Dreamy, ik heb een paar keer over gegeven, maar meestal komt er dan niks uit. Maar het is gewoon een erg vervelend gevoel. Gelukkig helpen de medicijnen wel een.beetje.
Ik heb 12 weken kotsneigingen gehad, ook moeten rennen maar ik heb een fobie voor overgeven dus kon het steeds weg slikken. Ging hele dagen door. Toen we 13 weken waren kon ik het niet meer tegenhouden en heb ik een paar keer overgegeven tot de 16e week, toen was het over. Nooit medicatie geslikt. Durfde niet en had zoiets van, ik wilde zwanger worden dus dan hoort dit er ook bij haha. Maar het is wel heel zwaar en de meeste nemen medicatie hoor.
Vliegje, ik pak normaal gesproken ook niet snel medicijnen. Zelfs geen paracetamol ofzo. Maar t is nu erg, hou het met de medicijnen maar net vol. En ze zijn niet schadelijk voor de baby, dus dan deze keer toch maar wel medicijnen en dat van het hoort er bij, klopt ook wel, maar als zelfs de trap op lopen niet meer gaat zonder pauzes... dan toch maar n tabletje
Ik vraag me af hoe jullie naar die eerste weken kijken. Gaan jullie de baby op jullie slaapkamer laten slapen? (of doe je dat/heb je dat gedaan?) zo ja, heb je een aparte wieg daarvoor? Zo nee, waarom niet? Ik ben heel erg bang dat de baby straks stopt met ademen als ik lig te slapen en ik het niet door heb. Herkennen jullie deze angst?? Ik wil de baby graag de eerste weken naast me op de slaapkamer hebben liggen (in de kinderwagenbak, want een wiegje of ledikantje past gwn niet) zodat ik haar goed in de gaten kan blijven houden, tot ik er vertrouwen in heb dat het goed gaat...
Onze zoon heeft de eerste zes maanden bij ons gelegen in een wiegje. Ik had dezelfde angst als jij hebt echter kon ik het na de geboorte beter relativeren en was ik niet zo bezorgd als dat ik verwacht had. Het verliep heel natuurlijk en vertrouwd. De baby zal straks ook weer bij ons liggen.
Onze dochter slaapt ook bij ons op de kamer. We hebben voor 5 euro een kinderwagenbak extra op marktplaats gescoord. Overdag slaapt ze op haar eigen kamer in het grote ledikantje. Ik was eerst ook heel bang voor wiegendood, stikken enz. Nu slaapt ze op haar buik (ja ik weet dat dat niet 'mag'). Je krijgt vanzelf vertrouwen als je ziet wat je kindje kan en doet. De eerste nachten vond ik eng, maar het wende heel snel.
Onze baby zal de 1e tijd ook bij ons slapen in een wiegje. Wil het gewoon nog even bij me de 1e tijd.