Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Fijn dat het goed gaat!!! Toch een opluchting ;)

2. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bii ons kon mijn vrouw hem met 20 weken duidelijk voelen. Met 21 zag je het gewoon aan de buitenkant.

3. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Oké! Ja, want bij mij (ben nu 25 weken) zie je mijn buik wel bewegen, maar mijn vriendin vindt het nog maar moeilijk voelbaar :(

4. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is natuurlijk bij iedereen anders ik heb de placenta aan de voorkant liggen dus je zou zeggen dat je het niet goed zou voelen. Verder heb ik helemaal geen buikvet dus er zit verder niet veel tussen. En ik moet ook zeggen dat die van ons echt een draak is en heel hard trapt dat ik af en toe misselijk wordt.

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vliegje fijn dat ie goed ligt :)

hier morgen iui 9 :) eerder als verwacht maar mn cyclus is dus weer gewoon goed na de mk:)

6. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wat fijn Denanja! We zullen voor je duimen!!

7. chala86

chala86 Lid

6 nov 2014
    40
    0
    0
    Heel veel succes denanja..!

morgen oon spannend voor ons. Want eerste bezoek aan gyneacologe morgen. Khoop dat we toch iets gaan kunnen zien. Dan zullen we het echt volledig durven geloven want rond kerst twee keer een bloeding gehad..:-\ .. niet veel maar toch onzeker.

8. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Chala heel veel succes morgen dan! Zal allemaal wel goed komen meis :)

9. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Chala ook veel succes morgen. We zullen ook hard duimen voor jullie!!

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Chala veel succes!
    Denanja, jullie ook! Spannend!

Vandaag een babyshower gehad! Super leuk!

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Jessje toi toi toi vandaag! Spannend!
    Chala sterkte vandaag snap dat het spannend is! Laat je t ons weten?

Vliegje leuk een babyshower! Zijn jullie lekker verwend?

Hier gaat t (lijkt) langzaam de goede kant op! Na 10dgn goed beroerd geweest te zijn van de AB (please laat me geen blaasontsteking meer krijgen) heb ik sinds 2dgn niet overgegeven....hopelijk blijft dat zo!
    Heb trouwens ook sinds gisteren hoor t eerst een zwangerschapsbroek aangetrokken hihi..pas gewone broeken nog wel maar in de loop van de dag gaat mijn buik opzetten en dan word de knoop echt pijnlijk in mijn buik dus dacht ach, start tweede trimster dan maar een lekker zittende broek, had ik wel verdiend dacht ik zo :)

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Chala veel succes vandaag

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy, de 12 weken voorbij! Wanneer hebben jullie weer een echo?

Even over de geboorteaangifte. We twijfelen hoe het zit met aangeven nu we toch verschillende dingen lezen.
    We zijn getrouwd, mijn vrouw heeft mijn naam aangenomen maar in het trouwboekje staat haar eigen naam nog, neemt de baby dan toch gewoon mijn naam aan zoals mijn vrouw die ook draagt? Tis zo raar, in boekje staat haar oude naam maar we hebben aangegeven dat ze mijn naam neemt. Als de Belasting haar brieven stuurt staat er mijn naam maar als ze inlogt met digid weer haar eigen naam.
    Dus we snappen er niks van.
    Hebben wel een verklaring van donorregister klaarliggen.
    Kan mijn vrouw straks gewoon de baby aangeven en krijgt hij dan gewoon 1 naam zoals we wilden?
    Op de site van Tilburg (waar we hoogstwaarschijnlijk) bevallen, staat dat de biologisch moeder mee moet komen. Maar als ik nog niet in staat ben?
    Vind het maar vaag allemaal..

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vliegje. Als je t niet vertrouwd zou ik bellen met de gemeente.
    gaan wij tegen die tijd ook doen.
    Bij ons is t iets anders want ik heb mijn vrouws naam aangenomen maar ik lees ook allemaal andere dingen, dat een zegt dat je van te voren moet erkennen ook al ben je getrouwd ander weer dat je alleendat donor geval mee moet nemen. Ik zou echt gewoon bellen wat ze willen.
    Ga er ook maar vanuit dat jezelf iet mee kan hoor, kunnen ze ook niet verlangen. T mag ook iemand zijn diebij de bevalling aanwezig was.

Mijn beste vriendin is in september bevallen als alleenstaande ouder en die hoefde er ook niet zelf heen hoor, haar moeder heeft t kindje aangegeven want die was bij de bevalling

15. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn bij de gemeente geweest om te erkennen maar het systeem werkte niet mee dus ging niet. Wel moet je naams keuze doen zoals ze bij ons zeiden anders zou het de achternaam van je vrouw krijgen. Omdat de getrouwde naam alleen het naamsgebruik is en altijd met haar meisjesnaam overal staat. Dus je moet naamskeuze doen.

16. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    #2256 spunkie, 5 jan 2015
    Laatst bewerkt: 5 jan 2015
    Wij zijn al bij de gemeente geweest voor het erkennen van het kind en toen moesten we ook de achternaam van het kind al vastleggen.

Wij zijn getrouwd. Ik heb geheel afstand gedaan van mijn achternaam en de achternaam van mijn vrouw (die zwanger is) aangenomen.

Bij aangifte moet ik alleen het trouwboekje en paspoort van mijn vrouw meenemen.

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dus dat erkennen moet wel, ook al ben je getrouwd? En bij welke gemeente? Waar de baby geboren wordt of mag dat bij je eigen gemeente?

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou heb ff gebeld naar onze eigen gemeente en die zegt dat de verklaring van het donorregister genoeg is. Door ons trouwen en die verklaring kan mijn vrouw het kindje bij aangifte meteen erkennen. Dat gaat automatisch zeg maar. En dan kunnen we de naamkeuze ook aangeven.
    Heb ook gemeente Tilburg nog gemaild omdat we daar bevallen als het goed is, hopelijk komen die met hetzelfde verhaal en niet ineens wat anders haha.
    Wij hebben natuurlijk een voor ons onbekende donor, dus wellicht zit daar het verschil in.

19. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Vliegje precies hoe jij zegt staat idd ook op internet beschreven bij digi d en t rijk zeg maar.

20. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Het verschil zit hem in bekend en onbekende donor. Maar dan nog maakt de gemeente grote fouten. Dat kwam laatst hier nog ter sprake FB groep: Roze mama's kletshoek (de discussie is helaas verwijderd)
    Een heel gedoe met achternaam, erkennen, enz. Volgens mij was ze drie keer naar het gemeentehuis geweest, voordat het goed was.:p

Aangifte doe je altijd in de gemeente waar het kind geboren is.
    Dus stel je woont in Uden en je bevalt in Leeuwarden, moet je in Leeuwarden aangifte doen.

Deel Deze Pagina