Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja nog 3,5 week! Gaat echt snel nu. Maar vind het wel spannend hoor!

Wij zijn 12 sept getrouwd :)
    We hebben gebruik gemaakt voor een voor ons onbekende donor van een deense bank, Cryos. Ons kindje kan wel de donor benaderen als hij/zij 18 is.
    Wij weten niet wat het wordt, knap he haha. We denken een jongetje, maar nog eventjes geduld dus.

Veel plezier met de echo vanmiddag!

2. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @cakes (en iedereen die met vragen zit)
    Hopelijk brengt dit meer duidelijkheid.

3. Ymmie

Ymmie Lid

29 jul 2011
    12
    0
    0
    Hoorn, Noord Holland
    Hallo allemaal,

Hier ook een vrouwenstel. Wij hebben inmiddels 2 dochters van nu 3 en 5 jaar. Herkenbaar om te lezen wat jullie beschrijven over het zwanger worden en de trajecten ed.
    Wij hebben voor een bekende donor gekozen en zelf de inseminaties gedaan. Beiden hebben we een zwangerschap gedaan. Vond het heel bijzonder om eerst de zwangerschap als partner te beleven en daarna om het zelf te mogen meemaken.

4. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Das een handig schema! Staat alleen dan niet in hoe het zit met de naamskeuze.
    Dat is namelijk ook een gedoe haha.

Let dus op: het kindje krijgt de naam van de vrouw die het kindje aangeeft. Is dat je niet-zwangere partner en wil je dat het kindje jouw naam krijgt, dan moet je een akte van naamskeuze laten opmaken bij de gemeente.

Ymmie, wat leuk om te horen! Hoe reageren jullie dochters? Hoe noemen ze jullie en hoe gaan ze ermee om? Is er nog contact met de donor of heeft die een rol in jullie leven?

5. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Cakes ik heb me de afgelopen 12wkn behoorlijk beroerd gevoelt maar dat gaat sinds een paar dgn echt een stuk beter!
    Wij hebben ook gebruik gemaakt van een onbekende donor. Mijn vrouw en ik zijn ruim een jaar getrouwd en ik ben 32 en mijn vrouw 41 (al zou je dat niet zeggen, ze word altijd 6 a 7jaar jonger geschat :)) Wij hebben trouwens besloten dat ons kindje de achternaam van mijn vrouw krijgt. De genen van mij en de achternaam van mijn vrouw. Dat komt mooi uit qua aangeven van het kindje en de naamskeuze want het krijgt dan automatisch haar achternaam zoals ik hier begrijp.

ymme welkom hier!

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Hoe is het met de dames hier??
    Wij vandaag de 37 weken gehaald :) Helemaal gaaf. Stiekem hoop ik dat de baby 2 weekjes eerder komt, ik wil hem/haar zo graag ontmoeten!

Verder voel ik me goed, alleen vannacht erg onrustig geweest en heb geregeld harde buiken dus er lijkt wel wat te rommelen. Maar kan weken duren nog natuurlijk.

7. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    vliegje ik kan me zo voorstellen dat je er naar verlangt! Ik heb dat nu ook al. Laatste loodjes...!

Wij zijn een weekend weggeweest met vrienden. Heerlijk in de sauna geweest. Alleen iedere avond pas na 04:00uur naar bed, hakt er wel in. Ze zagen mijn buik bewegen, was erg leuk! Nu dus bijtanken...

Het is verder stil hier. Gaat het met iedereen wel goed?

8. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Hier gaat het prima.
    Ik ben wel heel benieuwd naar ons meisje.
    We genieten wel van het samen zijn, maar we verlangen we naar de geboorte van ons meisje.

Dit weekend de wieg beplakt met behang (alleen de buitenkant hoor).

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Wat een leuk wiegje!

Oooo Jessje, hoe hou je het vol hahaha. Wel gezellig :)

10. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi meiden,

Hier alles goed! Ik voel me stukken beter dan de afgelopen 12wkn alhoewel ik helaas nog wel misselijkheid en soms het gevoel van moeten overgeven ervaar maar ja...
    Verder zijn we druk met het zoeken van spulletjes. Ben lekker op marktplaats aan het kijken. Moet er uiteraard wel netjes uitzien ed. Kortom een kritische marktplaatsganger maar heeft me al veel leuke spullen opgeleverd incl babykamer :)

Vandaag een geslachtsbepalingsecho in laten plannen. Maandagmiddag op 02/02 zullen we weten wat t word, nog 3wkn. Kon al week eerder maar nu hebben we een maand tussen de laatste echo en de 20wkn echo zitten. Zijn zoooo benieuwd!

vliegje oh kan me zo indenken dat je niet meer kan wachten!!
    Jessje een paar x doorgetrokken tot 04.00?! Whoh respect!!
    Spunkie wat leuk zeg! Door de vorm en het behang lijkt het wel een kartonnen wieg! Grappig zeg!

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Wat een leuk wiegje Spunkie!! Creatief hoor :)

Spannend dreamy die geslachtsbepalingsecho! Ik kon niet wachten....

Daarom zo knap dat jullie het nog steeds niet weten Vliegje!

En ja hoe hield ik het vol? Gewoon volhouden tot je over je moeheid heen ben 😂 hahaha. En nu uitbrakken.... Ik heb geen alcohol gedronken, maar heb toch een kater, haha!

Lukt het jou trouwens al beter je rust te pakken Vliegje?

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @dreamygirl
    het is een kartonnen wieg. Van Green Lullaby.

13. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh echt?! Wat leuk!! Nog nooit gezien joh!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Jeeeuj hier ook goed nieuws, nog niet zwanger, ofja misschien wel haha zullen t over een week weten.
    maar wel een nieuwe baan per 1 maart jeuuuuj :)

15. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!
    hopelijk kunnen we je volgende week weer feliciteren ;)

16. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Gefeliciteerd Denanja!! Hopelijk binnenkort nog meer goed nieuws!

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Vanavond hebben we informatie avond in het ziekenhuis Bevallen in het Ziekenhuis... ik ben erg benieuwd!

19. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Bij ons is het ook op dinsdagavond in het ziekenhuis. Helaas is de zwangerschapscursus ook op dinsdagavond...
    Nou is het toch het plan, om thuis te bevallen. Maar stel het moet toch, willen toch even kijken hoe het eruit ziet.

Eerst maar de 30-weken echo afwachten, die is bepalend of het thuis of ziekenhuis wordt.

20. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Hier gymnastiek ook op Dinsdag, maar start gelukkig later :)
    Wil ook nog een cursus borstvoeding volgen...

Deel Deze Pagina