Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nog even een buikfoto 😄

2. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Prachtig zwanger ben je!! Ik hoop dat ik zo mooi mag groeien!
    Man man je hebt geen vetje op je rug niks...jaloers!!

Ik zie dat je een beugelbh draagt. Ik draag die ook nog steeds terwijl ik veal andere vrouwen hoor zeggen dat dat slecht is?! Waarom dan?

3. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Thanks! Voel me wel zwaar hoor...
    Maar ik mag op zich niet klagen.

Ik gebouw F nu dus ga echt geen slappe bh's dragen haha. Blijkbaar is het met borstvoedingsavond niet zo goed omdat de beugel in je borst kan prikken. Maar bv bh's hebben dan weer beugels die meer richting oksels lopen ofzo. Maar ik blijf gewoon met beugel dragen,want anders krijg ik helemaal hangtieten haha.

4. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Heb ook gewoon beugels gedragen hoor, zeker toen ze (nog) zwaarder werden!
    Mijn borsten zijn trouwens nog niet veranderd na de zwangerschap. Ik heb geen borstvoeding gegeven en er wordt nog wel melk aangemaakt, dus ik weet niet hoe het zal zijn als dat stopt haha.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Ik heb bij C 7maanden bv gegeven en de jongens krijgen ook bv.
    Ik draag ook bh's met beugels. Ik heb zelfs voedingsbh's met beugels (van Noppies).
    Na de komst en het voeden van C had ik een iets groter maatje dan voor haar komst. Mijn borsten waren, eerlijk gezegd, na die tijd iets minder stevig.
    Ik zit nu 3! maten boven mijn oude bh maat van na de komst van C. Tja, ik geef natuurlijk nog volledige bv maar ik ben wel heel benieuwd wat daar van over blijft.

6. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    jessje... mocht vandaag testen...
    maar vanmorgen ongesteld geworden. wist t al want hadden gisteren getest omdat vrouwlief vanmorgen vroeger op moest.
    echt balen want voelde me echt zwanger! voelde me bijna t zelfde als toen ik zwanger was alleen was k nu niet misselijk, wel heel erge zuur! maja op naar de volgende ronde.

baal wel maar zie ook t positieve ervan... ik heb namelijk die nieuwe baan en daar zit een 9 maandse opleiding aan vast en begin 1 maart dusja dan kan je wel uitrekenen dat ik dan in de opleiding zou bevallen... is natuurlij kniet ideaal maar we wilde de gok nemen. en dat zullen we in feb. weer doen.

7. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ah Denanja, wat jammer! Maar misschien heeft het ook zo moeten zijn en is de volgende ronde eindelijk raak met een plakkertje!

8. Soepkip

Soepkip Nieuw lid

19 jan 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2328 Soepkip, 19 jan 2015
    Laatst bewerkt: 19 jan 2015
    Hallo iedereen,

graag zou ik via een persoonlijk bericht wat meer informatie krijgen over de optie om zwanger te worden via ivf met de eicel van mijn vriendin..
    Ik kan hier weinig over vinden, de opties wanneer dit mogelijk is, de kosten en risico's.

Wij zijn momenteel alle mogelijkheden aan het uitzoeken over het krijgen van kindjes :) en we zouden ongeveer over een jaartje willen starten..

9. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Welkom! Het lezen in dit topic geeft je al veel info ;)
    Verder zijn er wel dames die je kunnen informeren.

10. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Denanja wat ontzettend balen! Maar zoals je zelf al zei...is mss beter ivm nieuwe baan! Sterkte!

Soepkip ik ben zwanger via ivf met eicel van mijn partner. Wij zijn naar de huisarts gegaan voor een verwijzing en kwamen hierdoor terecht bij een kliniek @ Elsendorp Nij Geertgen. Hier kun je dit laten doen. 3 ivf behandelingen worden vergoedt. Mocht je meer info willen, kun je me berichten.

11. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Thx meiden voor de beugel bh verhalen :) ik blijf ze ook lekker dragen!

Ander vraagje, iemand ervaring met jeuk op handen, buik en dan met name de zijkanten wat doorloopt naar de bovenbeen? Ik heb er allemaal kleine rode bultjes zitten nu...iemand enig idee?
    We hebben overmorgen de 14wkn controle bij de VK en gaan dan als t goed is voor t eerst het hartje horen! Zal dit dan ook direct voorleggen.

Denanja balen meid! Op naar de volgende poging!!

12. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @Denanja:
    Balen zeg, hopelijk lukt het de volgende ronde.

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Jeuk is wel herkenbaar, vooral op mijn buik, maar kreeg er geen uitslag van ofzo. Even navragen morgen!
    Veel plezier met de echo!

Wij zijn vandaag weer goedgekeurd bij de vk. Vlg week weer afspraak, gaan we die halen of niet. Heb het idee dat we dit weekend aan de gang gaan. Spannend!

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Spannend vliegje!!!

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Oh zo spannend Vliegje!!!

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ik hoop het voor je vliegje! Ik ben benieuwd wat het is...

wij zijn vandaag weer int ziekenhuis geweest. Het ging allemaal zo snel! Echf niet fijn, stonden na nog geen 10 min weer buiten. Alles is gelukkig wel goed met ons meisje.

volgende week 3d echo!

17. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb het helemaal gehad. Vannacht tot 4.00u wakker gelegen van de pijn in mijn rug en bekken. Wist niet hoe te liggen. Ook maagzuur, harde buiken en ben misschien wel 10x naar de wc geweest. Op de bank gaan liggen want ik wilde mijn lief niet steeds wakker maken, haar wekker gaat om 5.00u. Zo komt mijn moeder nog langs voor een bakkie en schoonvader ook. Had liever nog ff naar bed gegaan maar ja mensen denk nu dat je altijd zin hebt in bezoek omdat je hele dagen thuis bent..
    De baby mag echt wel komen. Hoop toch niet dat we 2 weken uitlopen pff.. Nog eventjes volhouden.

18. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Dreamy hoe was jullie echo?
    Jessje, jammer is dat he. Als je meer wilt zien, moet je inderdaad een extra echo nemen. Dat is sowieso super leuk! Ben benieuwd of ze het gezichtje vlg week goed in beeld kunnen krijgen. Is zo bijzonder!

19. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    vliegje wat vervelend! Tja, als je liever geen visite hebt dan zul je dat gewoon moeten aangeven! En jouw visite zal daar maar begrip voor moeten hebben hoor. Het is belangrijk dat je juist nu wel goed probeert te rusten en bij te tanken zodat je er straks met de bevalling goed tegenaan kan! Laatste loodjes hé! Sterkte meis!

Ja bij de extra echo's nemen ze tenminste ruim de tijd en krijg je ook 100x mooier beeld. Maar goed, daar betaal je dan ook natuurlijk voor. Das gwn een nadeel van int zkhs onder behandeling zijn ipv vk. Maar alles voor het kindje hoor...!

20. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Vliegje ben t me Jessje eens! Gewoon aangeven als iets niet fijn voelt of als je ergens geen zin in hebt! Hopelijk slaap je vannacht beter!

Jessje mag ik vragen waarom jullie onder controle zijn in t zks ipv bij de VK?

Wij hadden vanavond geen echo maar voor t eerst het luisteren van t hartje! Whoh zo mooi en bijzonder. 150 slagen per minuut!

Deel Deze Pagina