Vandaag de 3D echo gehad, maar ons meisje was eigenwijs en liet zich niet goed zien. Wel hebben we het neusje kunnen zien, deze was goed zichtbaar en zo schattig! Nu al helemaal in love. Ook heeft ze ons meisje gemeten en kwam gemiddeld uit op 30 weken. Whaaaaa veel te groot !!!! Hopelijk veranderd dit nog....
Vandaag weer goedgekeurd bij de vk. Baby ligt goed ingedaald en vast. Heb ook best wat vruchtwater dus al met al lijkt mijn gewichtstoename ook reuze mee te callen (+10.2 vandaag met 39+2 weken ). Ik ben er klaar voor, vrouwlief nog meer dus we wachten braaf af...
Vrijdag echo om te kijken waar de placenta heen is gegroeid. Bij de 20-weken echo lag ie te dicht bij de baarmoedermond. Als blijkt dat ie nog steeds te dicht bij de baarmoedermond ligt, moet de bevalling in het ziekenhuis gebeuren. En dan is nog de vraag of het op de natuurlijke manier gebeurd of met een keizersnee.
Ja, we mogen volgende week nog een keer, hopelijk ligt ze dan wel goed! Ze is druk vandaag met bewegen, geniet er wel van. Hou je het nog wel vol vliegje? spunkie wilde jullie thuis bevallen? Hoop dat het dan goed gegroeid is en jullie zelf kunnen kiezen. Keizersnee lijkt me heel eerlijk gezegd niet eens zo heel erg......
Vliegje spannend meid het komt nu echt dichtbij en keurige gewichtstoename ja! Fijn dat de kleine goed en vast ligt! Jessje fijn dat je terug mag komen voor de 3D echo! Wat is t toch bijzonder eigenlijk dat je zo door je buik heen kan kijken en je kleintje kan zien! Spunkie hoor dat de laatste tijd veel om me heen dat de placenta dicht bij de baarmoedermond ligt. Ik hoop voor je dat t straks mooi ligt en je zelf kunt bepalen waar je kunt bevallen! Ik hoop voor je dat t geen keizersnede word, het is toch een hele zware buikoperatie en t herstel is lang ipv na een gewone bevalling. Hier gaat t goed! Ben wel 2x bijna flauw gevallen. Ik voel t gelukkig aankomen en ga dan snel zitten. Schijnt de "mid pregnacy dip" te zijn. Gisteravond nog even het hartje beluisterd bij de VK, ze hebben elke woensdag een half uur inloop speciaal daarvoor Vraagje, zou ik achter de gezichtsbruiner mogen zitten? Liefst ga ik onder de zonnebank maar dat lijkt me niet echt de bedoeling Zo ja dien ik dan een gewone beschermingsfactor te smeren of speciaal iets voor de gezichtsbruiner?
Ik ga regelmatig onder de zonnebank! Ik ging voor de Zwangerschap ook regelmatig. Ik zou het niet doen als je het niet gewend bent. Maar ik heb het nagevraagd en in principe kan het verder geen kwaad. Alleen idd wel je huid in de gaten houden. Ik ga er 3x per week onder ofzo geen enkel probleem hoor...
Spunkie, hoop dat je placenta goed ligt! Dreamy, zou inderdaad oppassen met zonnebanen vanwege het zwangerschapsmasker. Of goed smeren. Ik heb het hele huis weer gezogen en gedweild, kelder opgeruimd, zolder opgeruimd. Hoezo nesteldrang? Was na 3 uur eindelijk klaar. Doodop, maar vooruit. Nu even lekker zitten. Hoop toch dat de bevalling hier spontaan begint hoor.
Binnen nu en een paar dagen komt de kleine wel. Dat zeggen ze tenminste als je van die hele erge poes drang hebt haha
Mmm lijkt meer te rommelen.. net streepje oud bloed verloren en diarree achtige krampjes. Gister zware rugpijn. We zullen zien of het doorzet. Vandaag uitgerekende datum!
Wauw!! Ik hoop voor jullie dat hij/zij vandaag komt!! Zou mooi zijn, precies op de uitgerekende datum Sterkte meis !!