Dan lopen we een beetje gelijk deze ronde vliegje, wij hopen namelijk woensdag of donderdag iui . En ja jessje dat zou wel fijn zijn. Wij hebben ook nog een pendel van mei dus kan ook nog
Ik hoop heel erg dat de pendels gelijk krijgen, meiden! Zou een leuk forum worden, allemaal aankomende, lesbische, mama's!
Whoop whoop! Eitje was 16mm, groeit mooi door. Morgenavond pregnyl zetten en dinsdag om 11.00u de IUI! Hopelijk minder pijnlijk als de vorige keer..
Gisteravond de pregnyl gezet, weer een ervaring rijker. Nu hopen dat mijn eitje tot morgen wacht met springen. Morgen om 11.00u de IUI.
Spannend vliegje!!! wij mogen woensdag of donderdag iui heb er weer zin in! hoop dat t bij jou nu niet zo'n pijn doet! ik voel er gelukkig niet veel van. daarna weer 2 spannende weken gelukkig gaan we de laatste week ervan op vakantie dus dan gaat de tijd lekker snel.
Spannend, lopen we bijna gelijk! Ik heb nog geen eisprong gehad denk ik tot nu toe, hopelijk wacht hij netjes tot op zijn minst vanavond. Een eitje is 24 uur vruchtbaar toch? Hoop gewoon dat hij pas morgenochtend springt of na de IUI. Die timing is wel lastig zeg!
ja volgens mij ook 24 uur ja. ja ik vind het nu ook lastig nu we geen echos meer doen. is toch meer onzekerheid vind ik. maar wij gaan ook een echo van te voren vragen omdat ik gewoon zeker wil weten of ie bijna springt. vorige cyclus met de pregnyl hebben wij na de iui een echo gekregen en gezien dat t eitje er nog zat dat was dus wel fijn om te weten. in t andere topic waar k mee schrijf zijn er nu 2 zwanger na de 3de en 4de iui geloof k. geeft me wel hoop!
Nee denk dat ze geen echo doen om juist verwarring te voorkomen.. Ik temp ook niet meer en wil geen ovulatietest doen, zou ik nu toch al te laat voor zijn. We wachten maar netjes en de vorige maanden heb ik mijn eisprong gevoeld, dus hopelijk nu ook. IUI geeft net zoveel kans als gewoon klussen bij een heterostel geloof ik, dus daar houden we ons maar aan vast he
je zou nu ovulatie test kunnen doen. die is dan als t goed is zeer positief. hebben wij vorige rondes wel gedaan om te controleren of ovu testen zn werk goed deden . maar ze zullen t wel goed hebben hoor! en beter te vroeg dan te laat want sperma overleefd langer dan een ei
Ah shit, heb niks bij hier op kantoor hahaha. Maar ik ben bang dat ik er alleen maar ongeruster van wordt. En de pregnyl, heeft die van invloed op een ovulatietest?
ja daarom meid moet je t ook gewoon niet doen en vertrouwen hebben in de artsen. op de ovulatie testen weet ik eigenlijk niet. denk niet maar durf t niet met zekerheid te zeggen
Ja ik ga er maar vanuit dat het klopt. Mijn afscheiding is alleen niet vruchtbaar.. dus dat is wel raar. Zaterdag wel, maar toen was eitje nog 16mm volgens de echo. Nu is het plakkerig en dat is niet goed. Gelukkig voor de IUI niet van belang nu omdat het toch verder wordt ingebracht, maar ik twijfel dan meteen of mijn eitje niet al weg is ofzo maar kan bijna niet haha. We hopen gewoon nu op een echte kans.