Haha GirlPower!!! Het meidenteam blijft sterk! Leuk hoor! Tja je hebt het qua ligging niet voor het zeggen hé haha. Wij hebben morgen een herkansing bij de 3D echo! Hier trouwens mijn buik met 29 weken...
Vliegje ligt idd int ziekenhuis zie ik op fb! Alles gaat goed, maar laat het hun lekker zelf vertellen straks hier dankjewel voor het compliment!! Wij weten idd dat het een meisje wordt Gisteren zei iemand nog tegen mij; 'God, wat ben je toch Zwaar'
Fijn te horen dat t goed gaat met Vliegje! Ben benieuwd naar haar verhaal en wat ze gekregen heeft! Wat belachelijk dat iemand zegt "wat ben je zwaar"!! Zei iemand gewoon out of the blue?! Nou je bent echt prachtig zwanger dus trek t je svp niet aan!
Op dat moment zat ik in de auto met diegene die dat zei. Ik was dan ook best slank vergeleken met nu, maar damn...ik ben Zwanger! Ik heb toen ook vet geirriteerd terug gezegd; "Ja, ik heb mijn dikke jas aan, sjaal om en...ik ben ZWANGER!!!" Daarna was ze stil... Maar heb al diverse opmerkingen gekregen. Mijn oom noemde mij Bolle.. jullie geen last van? Snap sowieso niet waarom mensen van die lelijke opmerkingen moeten maken...
Ik snap dat ook niet!!! Ik heb er (nog) geen last van omdat je nog niets ziet. Mensen vragen zich af waar "het" zit...ehm ja in mijn buik! Mijn borsten zijn wel voller en ikzelf merk wel dat er iets groeit, ik zelf zie mijn buik wel veranderen. Vanaf wanneer zag je bij jullie wat?
Wow, onderzoek naar 1 kind met het DNA van 1 man (donor) en 2 moeders. Tenminste zo wil ik het lezen natuurlijk.... Mogen Britse kinderen drie ouders krijgen? | NOS Maarja, 1 moeder moet wel lijden aan een energiestofwisselingsziekte.
Bij mij zag je het wel vrij snel, omdat mijn darmen ervoor gingen zitten... Op Kinderwens staan mijn buikfoto's @spunkie zo lees ik het idd ook...
Zo, dat is alweer een tijdje geleden... Grappig dat het hier voornamelijk team roze is. Dus de statistieken hebben het dan toch mis. Omdat ze zeggen dat IUI, icsi, etc meer kans geeft op n jongentje. Hier begint het eindelijk wat dragelijker te worden. Heb echt super veel last gehad van misselijkheid en overgeven vanaf week 6. Toen met 11 weken ging het wat beter, kreeg ik de griep... En niet zo'n beetje ook, pfff. Maar gelukkig is de griep nu ver weg. Nog wel last van misselijkheid, maar nu is het alleen nog maar ochtend misselijkheid. Dat is goed te doen. Hier is iedereen ook verbaasd dat je nog vrijwel niks ziet. Zal denk ik binnenkort wel komen, het gedeelte onder m'n navel voelt een beetje hard, denk dat m'n baarmoeder al paar cm boven m'n schaambot zit nu.
Dank voor je compliment dreamy! We zijn er maar druk mee haha. Onze omgeving vindt het heel leuk om alles te lezen en zo een beetje mee te kunnen genieten haha. @frummeltje; das idd lang gelee! Vroeg me al af hoe het met jou ging! Fijn dat de misselijkheid inmiddels wel wat minder geworden is. Hopelijk neemt het alleenn nog maar meer af. De baarmoeder groeit idd snel
Even een update van Vliegje (heeft via fb gevraagd om het hier te plaatsen) Onze dochter is afgelopen Maandagavond 2 febr. om 20.14u geboren. 12 uur weeën gehad, toen gestript, toen 7 uur weeënstormen die ik niet meer trok. Had geen sec rust tussen weeën. Om 13:30uur nog maar 4 cm ontsluiting. Ruggenprik gesmeekt! Zat er uur later in. Binnen paar uurtjes op de 10 cm maar eigen weeën/persweeën kwamen niet goed terug. Hartje schommelde veel te veel en om 19:30uur ingegrepen en spoed ks gehad. Heel heftig met een circus van toeters en bellen maar om 20:14uur was ze daar! Reva is haar naam.
Bedankt voor het delen Jessje! Heftig Vliegje. Niet hoe je je het voorgesteld had. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en wat een prachtige naam! Geniet ervan!!!
Bedankt voor het delen Jess! Heftig Vliegje en inmiddels had ik zo'n verhaal wel verwacht Dit is inderdaad niet hoe je het voor je ziet. Tja hoe zie je het wel voor je? Iedere bevalling is anders natuurlijk maar eerst zo'n lange tijd weeën en dan uiteindelijk toch een spoedkeizersnede is niet prettig! Je hebt t toch maar mooi geflikt meid en jeetje jij ook een meid!! Geweldig! Van harte gefeliciteerd! Frummeltje: leuk weet wat van je te horen! Vreselijk he die misselijkheid?! Ik heb t ook zo heftig gehad en heb t soms nog wat enorme trek of vermoeidheid!
Thanks voor de update jess. Gefeliciteerd met jullie dochter vliegje maar wat heftig joh. Hoop dat je snel hersteld en het allemaal een beetje kunt vergeten. Hoop dat ze het goed doet en wat een mooie naam. Gisteren zelf bij de vk geweest volgende week weer terug had een bloedruk van 138 moest meer rust nemen. Makkelijker gezegd dan gedaan haha. Nog een weekje werken en dan begint mijn verlof