Ja ik ben stiekem wel blij dak niet met een dikke buik in die hitte hoef te lopen. Lekker straks naar buiten met die kleine als het lekker weer is, ik kijk er echt naar uit!! Ben nu wel met aftellen begonnen hoor. Vooral 's nachts vind ik het zwaar. Last van Bandenpijn en dat merk ik 's nachts heel erg met draaien. En de moeheid komt helaas terug, maar we vechten door en geven niet op haha
Ach elke periode is er wel wat joh! Ik vind t heerlijk om half juni met verlof te mogen gaan tot half oktober! Hopelijk de mooiste periode qua weer en idd lekker met de kleine naar buiten!
Haha ja in principe maakt het me ook allemaal niet uit, als we straks maar een gezond kindje op de wereld zetten he! Maar het komt me wl goed uit zo haha
Hai dames! Even een kort berichtje want we worden op dit moment geleefd haha. Reva bepaalt de dagplanning Alles inderdaad goed, maar man man wat een bevalling. Dat schrijf ik nog wel eens hier. Ik zie nieuwe namen, welkom! Overigens leuk detail, maandag bij editie NL komt er een item over Cryos, enne.. wij werken daaraan mee. Anoniem. Ze benaderden ons van de week toevallig nav mijn bericht ooit op freya. We waren toen net bevallen. We willen wel meewerken maar dan anoniem. Dus kijken voor degene die neer over Cryos willen weten Reva groeit als kool, gister op dag 6 al boven haar geboortegewicht. Meer verslagjes en foto's volgen later! Succes meiden die nog behandelingen krijgen binnenkort!
Hier gaat alles zo z'n gangetje. Beeb ligt al een tijdje met het hoofdje naar beneden. Ze is er klaar voor. Alleen nog een beetje groeien, ze ligt wat achter op schema. Trappelt lekker tegen de ribben aan en zwaait met haar knuistjes. Nog een paar weken en dan heeft ze verlof. A.s. donderdag komt de kraamzorg nog langs en gaan we over twee weken naar de negenmaandenbeurs. Morgen ga ik mee, naar de zwangerschapscursus. Partneravond... Echt leuk, we zijn vorig jaar verhuisd en er zijn al 3 kinderen op komst in ons hofje. Babyboom!
spunkie fijn te lezen dat alles goed gaat! Hier moet de Beeb nog draaien. Ze zeggen dat we nog alle tijd maar ze ligt nog zo hoog!! Zwangerschapscursus heb ik vorige week voor het eerst gehad. Ben benieuwd hoe je parneravond ervaart en wat je moet doen (gezellig meepuffen haha) vliegje ik ga kijken! Lef dat jullie in beeld wilden! Had ik niet gedaan!
Leuk vliegje, staat op de opneem wat een mooie foto!!! spunkie fijn dat alles goed gaat, en leuk een babyboom op jullie hofje gezellig hoor
Vliegje zie jullie voorbij komen op Facebook wat kunnen mensen toch weer kortzichtig reageren zeg pff. Vind het echt knap dat jullie het gedaan hebben.
Ja we wisten niet dat het ook nog eens op de site zou komen.. dus die reacties waren even onverwachts. Ga er niet teveel van lezen, word er onzeker van. Dit nieuws waait bij mensen wel weer over ook haha. Dat mensen kortzichtig zijn bewijst het wel weer ja. Ik weet zeker dat menig kind bij een lesbisch stel gelukkiger is als een heterostel. Wij moeten er zo bewust voor kiezen. Dianta heeft wat gelezen en er zijn ook veel mensen die het voor ons opnemen zei ze.