Lesbisch ??

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Jessje003, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Gevonden

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Dreamygirl ookal ben k niet zwanger heb laatst (omdat k er toch was) bij de gemeente gevraagd hoe en wat. Ze ehbben me toen een brief gestuurd met wat ik moest doen.
    er staat dat ik idd dat donorformulier moest aanvragen en dat meenemen meer niet. Wij hadden dat in 2 weken binnen. Maar dat is dus niet altijd zo als k tiem zo hoor ;). We hadden dat vorige zwangerschap aanevraagd.

3. Mega

Mega Lid

13 jun 2014
    80
    0
    6
    Vandaag 2 x gestript! Kan dat? Ja blijkbaar :D Heb last van hoge bloeddruk dus moest helaas weer naar het ziekenhuis. Vanmorgen gestript (had twee centimeter ontsluiting jeeeej :-D) door verloskundige die zei nog, ik heb even 'goed gewroet'. Komt erop neer voor haar doen een best wel hele goede stevige strip was! Daarna en van die strip trouwens niets gevoeld. Kwam ik smiddags in het ziekenhuis zei de gynaecoloog dat zij eventueel ook nog wel strippen wou, omdat gynaecologen een andere minder softe aanpak hebben. Dus nou vooruit doe dan maar, wie niet waagt wie niet wint ;) nouuuuu die was wellluhhhhh te voelen hoor!! Pfoei! Dat jullie het even weten dat er dus blijkbaar verschil in zit bij verloskundigen en gynaecologen.

Als het weekend niet komt, word ik maandag trouwens ingeleid! Het rommelt nu behoorlijk denk niet dat het hoeft gelukkig :D:D:cool::cool:

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    Oehhh spannend!!!

5. Miss1982

Miss1982 Actief lid

17 jun 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes mega:)

6. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Heel veel succes mega, hopelijk komt het nu spontaan op gang!

7. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Spannend Mega!! Toi toi toi....

8. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Spannend Mega!! Heel erg veel succes!

Mijn nachten worden steeds minder. Volgens mij slaap ik straks met de kleine nog meer dan dat ik nu doe haha. Iedere x als ik draai word ik wakker en ik moet tig x plassen. Nog 9 weekjes volhouden!

9. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Geen zorgen Jessje, dat meer slapen zal niet zo zijn ;) :D
    Nog even volhouden! Misschien hoor jij bij de gelukkigen en komt jullie kleine al met 37 weken.

Wij hebben vannacht voor het eerst in 3 maanden 5 uur achter elkaar geslapen. Hoera! (Dan tel ik het slaapgebrek voor de komst van de jongens niet mee, want de laatste 3 maanden van de zwangerschap waren ook niet zo best)

10. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Mega succes!!

Hier gaat alles goed. We beginnen een beetje een draai te vinden. Overdag slaapt Reva niet geweldig, nachten beter maar veel krampjes.
    Ik hoef nog maar 1,5 kg en dan weer terug op startgewicht. Verder groeit Reva als kool!

11. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Mijn vriendin is echt een nachtmens en zal dan voor de kleine zorgen, dus dat is echt heel fijn. En ik ben echt een ochtendmens, dus dan wisselen we elkaar mooi af haha. Wat fijn dat jullie nu 5uur achter elkaar hebben kunnen slapen! Op naar meer ;)

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Mooie verdeling! Ik weet uit ervaring dat dit werkt! C. was de eerste 6 maanden van haar leven ook geen beste slaper. Wij verdeelden ook de nacht en de ochtend. Lieve werkte tot een uur of
    12 's nachts en nam de 'dienst' dan tot een uur of 6 van mij over. Ik deed de ochtenden en de middag hadden we tijd om dingen samen te doen.
    Met de jongens gaat het wat lastiger omdat ze met zijn tweeën zijn. Vaak maakt de een de ander wakker en dan heb je beide heren aan het huilen. Als we dan een beetje pech hebben loopt C. even later ook op. Omdat ik de kinderen net iets sneller rustig kan krijgen dan Lieve werkt het verdelen van de nacht iets minder goed dan bij C. Als, vooral ik, na een paar drukke nachten, met veel voedingen, doodop ben dan verdelen we soms de kindjes en gaat Lieve met F. in de woonkamer slapen omdat hij onrustiger en meer wakker is en ik N.
    Wat een gedoe een tweeling! ;) 1 Kindje tegelijk is een stuk makkelijker!

13. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik vind 1 al pittig! Heb net een draagdoek en draagzak besteld. Hopelijk wat meer mijn handen vrij dan.

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @vliegje
    Wel een ergonomische draagzak toch? Geen Babybjörn.
    Daar bungelen de beentjes te veel in.

15. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hier vanmorgen weer controle bij de VK gehad. Had gezegt dat ik inmiddels 6kilo ben aangekomen (zit in mijn borsten en buik) en de VK zei dat als ik gewoon normaal/gezond eet en drink ik me niet druk moet maken. Ze vond me er prima uitzien, mijn buik/baarmoeder was keurig en de hartslag van onze kleine meid ook. Ook zei ze dat sommige zwangere vrouwen in de reservestand komen te staan en je dus wat sneller aan kan komen. Het kan zo maar zijn dat t nu heel langzaam zal gaan of zelfs even stil blijft staan.

Afijn, niet meer druk maken en mezelf vergelijken met andere zwangere vrouwen! Over 2 wkn de 20wkn echo!

16. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ohhh Chybou ik kan me zo goed voorstellen dat het veel kan zijn een tweeling! Ik vind 1 kindje al veel, wil ook geen 2e (zeg ik nu, maar kan natuurlijk in de toekomst veranderen) dus kan me voorstellen dat een tweeling helemaal veel vergt! Hopelijk vinden jullie gauw een goed ritme.

Ik ben trouwens benieuwd hoe het gaat met Mega!

Haha DreamyGirl wat een ellende hé dat aankomen. Ik probeer het ook los te laten hoor, magoed, het hoort er nu eenmaal bij. Sprak van het weekend mijn ex schoonzus die ook weer zwanger is en zij had het ook gelijk over de kilo's. Op Cursus had ook iedereen het over het gewicht dat ze aangekomen zijn. En het is allemaal wel redelijk gelijk. Ik heb geen idee hoeveel ik nu aangekomen ben, ik sta niet meer op de weegschaal. Ik word anders gillend gek. Komt allemaal na de bevalling wel weer hoor!

Wij mogen Woensdag weer op Controle. Ben heel erg benieuwd of ze nu eindelijk gedraaid is! Ben bang voor een Keizersnee...

17. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @Jessje
    Ik ben als enig kind opgegroeid en ik had heel graag een broertje of zusje willen hebben. (hebben mijn ouders ook geprobeerd, maar het lukte niet)

18. Jessje003

Jessje003 Bekend lid

10 mrt 2014
    644
    0
    16
    NULL
    Ja das voor iedereen verschillend. Vriendin v me is ook enigkind en vind het wel best...:)
    is voor mij iig geen reden om voor nog een kind te kiezen; voor onze dochter. Ik moet dit zelf ook willen en 100% achter staan (en financieel ook kunnen redden)....en op dit moment doe ik datnog niet. Maar je weet nooit hoe de toekomst lopen zal.

19. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Zeker een ergonomische! Heb me helemaal ingelezen. Als doek hebben we de Hoppendiz, de zak is van Ergobaby.

Hier nog 1,5kg te gaan :)

20. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    @vliegje

Nice! Ik heb een Little Frog Sandy Agat II gekocht.
    Via Draagdoekenmarkt op FB.

Deel Deze Pagina